درباره ی اعتقادی که شکسته شد و فواید شکسته شدن آن

احساس می کنم desperate شده ام. اینکه  desperate شدن در کانتکس من از کجا نشات می گیرد را حدس هایی برایش دارم. اینکه به چه چیزی منجر شده را هم می بینم.

به نظرم همه چیز از آنجایی شروع شد که من اعتقادم را به هرگونه relationship ای از دست دادم. قضیه از سر کاف شروع شد که فهمیدم همسرش را به خاطر زنی دیگر رها کرده. به نظرم این جور ضربه ها برای هر کس لازم است تا باور کند هیچ چیز ابدی نیست. نه نفس کشیدنمان ابدی ست و نه دوست داشتن هایمان. کافی است کمی نگاهت به زندگی عوض شود، کمی از پارتنرت دلخور شوی، شاید هم بلغزی و فکر چشیدن چیزی دیگر به ذهنت رسد، یا اینکه از تحمل کاستی های پارتنرت خسته شده ای. هرکدام‌اینها برای شکستن شیشه ی عمر یک رابطه کافی هستند.

قضیه خیلی ساده تر از این حرف هاست. از دست دادن خیلی ساده تر از این هاست.

درست مثل اینکه نمی دانیم هر وقت از خانه بیرون می رویم آیا ممکن است یک کامیون زیرمان بگیرد یا نه. ترسناک است ولی من هر وقت از خانه بیرون می روم به این فکر می کنم که ممکن است برنگردم. اینکه چطور پیدایم کنید و کی بفهمید بلایی سرم امده یک نگرانی ام است چون در این غربتی که در آن هستم هیچ کس انتظار به خانه آمدنم را نمی کشد. اما آن بحث من نیست در این نوشته که آنچه می خواهم به آن بپردازم نفس تمام شدن است. که هرروز وهر لحظه باید حواسمان باشد که ممکن است اتفاق بیفتند. که تو که امروز عزیزکم هستی ممکن است فردا دیگر نباشی. ترسناک است، ولی اگر با این دید و واقعا با این دید نه تنها گام هایمان را آغاز کنیم که باهمین فکر گام هایمان را برداریم، غم از دست دادن ما را در هم نمی شکند. چرا که هر لحظه در گوشه ای از ذهنمان این واقعیت را نگه داشته ایم که ممکن است تمام شود. ساده است به مرگ همسایه نگریستن، اما این مرگ روزی در خانه ی ما را هم خواهد کوبید.

 

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای درباره ی اعتقادی که شکسته شد و فواید شکسته شدن آن

پاسخی بگذارید

