مرغ پرکنده ای که از من ساخته ای…

جواب آزمایش میم امروز میاد… جرات ندارم بهش زنگ بزنم… تا عصری هم که قراره عقیل رو ببینه و بهش بگه چی شده طاقت ندارم صبر کنم… تا به اس ام اسم جواب بده مثل مرغ پر کنده خودم رو باید بزنم به در و دیوار…

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای مرغ پرکنده ای که از من ساخته ای…

  1. غ ـزل :گفت

    ُسلام
    خوبی گلدن جان؟
    اوووف بعد از چند سال بالاخره فقط به خاطر وب تو یک فیلتر شکنی پیدا کردم که بیام و بخونمت
    قبلاها یادمه چند بار دعوام کردی که محکم باشم و ناامید نباشم
    خوبی؟

  2. غ ـزل :گفت

    دعا میکنم خوب شه
    دعا میکنم چیزی نباشه
    دعا میکنم

پاسخی بگذارید

