ایران نادیده ام…

با میم داشتیم صحبت می کردیم و گفتم که خب من همچین ایران را ندیده ام… گفت در این مدتی که اینجا بوده ای چند تا کشور را دیده ای… شروع کردم به اسم بردن… تعداد کشور ها و شهرها از دستمان در رفته بود… جمع که می زدی می شد ۱۴ تا کشور در ۶ سال.

بعد گفتم خب ایران هم تبریز را دیده ام و مشهد و مازندران و اهواز و شیراز و یاسوج و اصفهان و کاشان و قمصر و محلات و کیش و قشم… به نظرم کلی آمد… اما بعد حساب کردم این ها را در ۲۵ سال زندگی که وقت داشته ایم ایران را بگردیم دیده ام و این همه کشور را در مدت ۶ سالی که اینجا هستم… هر شهری که در این ۶ سال دیده ایم زیر و بمش را در آورده ایم و تاریخش را ریخته ایم بیرون. اما همچین حسی را در مورد سفرهایمان در ایران ندارم. شاید به این دلیل که اطلاعات در مورد تاریخ و نقاط دیدنی شهرهای اروپایی به وفور در اینترنت در دسترس است. در اغلب شهرها می توان با همراهی یک راهنما شهر را دید و از تاریخش مطلع شد. حمل و نقل آسان و امن است و سفر با هزینه ی کم برای همه امکان پذیر است.

همیشه به نظرم می آید ایران را کم دیده ام… حیف شده است…

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای ایران نادیده ام…

  1. پرتغال قرار بود بیای دخترجان. هنوز یادمه ها.
    من ایران رو‌یه قدر خوبی گشتم و دقیقا به همین دلیل یه بخشی از دیدنی های اینجا برام لوس بود. ولی مقصد بعدیم آلمانه اگه بتونم خودمو جمع و جور کنم با أین وضع حقوق کج و کوله

    • بیا… ما اومدیم مدیرا… ولی نشد بیایم لیسبون… پرواز ها گرونه لعنتی تا لیسبون… ولی مدیرا رو عاشق هستم… اومدی این دور و ور خبر بده بیایم ببینیمت…بووس…

پاسخی بگذارید

