I don´t have any thing to hide!

 

 

یکی از بیشترین جاهایی که به من احساس نا امنی و عدم وجود حریم خصوصی می دهد کامپیوتر خودم است. دوربینش می تواند هر زمان روشن باشد بدون اینکه بدانم، میکروفون اش می تواند هر زمان صدایم را ضبط کند، محتویات روی هارد دیسک کامپیوترم هر بار که به اینترنت متصل شوم می تواند به هر آنکه نمی شناسم ارسال شود، آنها حتی می دانند من با مدیا پلیر ام به چه موزیکی گوش می کنم و چه فیلمی نگاه می کنم. و حالا اگر من خودم با دست خودم اطلاعات خودم را در فضای اینترنتی پخش کنم کالکشن کامل می شود. کافی است نام شهری را در گوگل جستجو کنم تا اسکایپ و فیس بوک و هر سایت دیگری پر از تبلیغ برای هالیدی در آن شهر شود. آن ها بیشتر از من و دوستانم و خانواده ام در مورد من می دانند.

 

در این میان کسانی هستند که خود خواسته اطلاعات شخصی، محل کار، شماره تلفن، محل تولد، آدرس، دانشگاه، مجموعه ی کاملی از عکس های شخصی به همراه محل گرفته شدن عکس و افراد موجود در عکس و … را به دست سایتهایی مثل فیس بوک می دهند، و بعد می گویند من چیزی برای پنهان کردن ندارم.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای I don´t have any thing to hide!

  1. آنی :گفت

    این من چیزی برای پنهان کردن ندارم به گمونم یه جور دفاع در برابر استرس ناشی از ناامنیه…
    یه جور انگاری گفته باشی گور باباشون

  2. mitra azarm :گفت

    On Jun 18, 2015 2:18 PM, «Goldene Verstand»
    wrote:
    >
    > Goldene verstand posted: » یکی از بیشترین جاهایی که به من احساس نا
    امنی و عدم وجود حریم خصوصی می دهد کامپیوتر خودم است. دوربینش می تواند هر
    زمان روشن باشد بدون اینکه بدانم، میکروفون اش می تواند هر زمان صدایم را ضبط
    کند، محتویات روی هارد دیسک کامپیوترم هر بار که به»
    >

  3. رســوا :گفت

    عقل طلایی عزیز شک نکن که بیگ بِرادِر حتی با پوشاندن دوربین و میکروفن لپ تاپ و کامپیوتر و تبلت مون میدونه که کجاییم ، چه شکلی و چه کاره و … هستیم 😉 پس خودت رو ناراحت نکن .

پاسخی بگذارید

