توی لعنتی

این خیلی بد است کاف.
که من توی لعنتی را دوست دارم.
و میدانم هیچ شانسی برای با تو بودن ندارم
تو واقعا یک توی لعنتی هستی
چون خیلی دور و خیلی غیرقابل دسترسی
می بوسمت از همین راه دور
خداحافظ

……

نوشته شده در قدیما

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای توی لعنتی

  1. الان ديگه كاف نزديك نيست؟! يا ديگه دوستش ندارى؟

  2. سورمه :گفت

    گولدن جان، مطلب مرتبط با پستم رو نخوندم. ایمیلم اینجا هست خوشحال می شم برام لینک مطلب رو بفرستی. مرسی

  3. مـ. :گفت

    […] I’m a fool to want you/ Pity me, I need you/ I know it’s wrong, it must be wrong/ But right or wrong I can’t get along/ Without you»
    I can’t get along/ Without you […]

    ***

    Billie Holiday – I’m A Fool To Want You Lyrics

    http://www.metrolyrics.com/im-a-fool-to-want-you-lyrics-billie-holiday.html

    [audio src="https://www.dropbox.com/s/0ztpp8nq2bkn8k2/I%27m%20A%20Fool%20To%20Want%20You.mp3" /]

  4. گیلدا :گفت

    من هم از این «تو»های لعنتی دارم!

  5. مولود :گفت

    چقدر این خوب بود..

  6. سحر :گفت

    دوست داشتم اين نوشته رو!

  7. جوجه تیغی :گفت

    امیدوارم برای همیشه از شرِ این «توهای لعنتی » خلاص شی… من که شدم خوش‌بختانه
    چند وقت بود سر نزده بودم بهت. میس یو :*

  8. Allen G :گفت

    این تو های لعنتی…

پاسخی بگذارید

