مواظب خودم هستم… فقط به خاطر تو!

فلانی که سه سال پیش تنها چند بار او را دیده ام و حالا سه سال است که حتی به اندازه ی یک جمله ارتباط نداشته ایم ایمیل زده چهارهزار یورو داری به من قرض بدی؟ سه ماه دیگه می تونم بهت پس بدم!

می گم هان؟ جان من چهارهزار یورو؟

جواب داده خب حالا هرچقدر داشتی. هرچی بیشتر بهتر.

آخرش هم نوشته مواظب خودت باش.

حیف شد! امشب می خواستم بخورم زمین ها! حالا باید مواظب خودم باشم!

این نوشته در آلمان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

19 پاسخ برای مواظب خودم هستم… فقط به خاطر تو!

  1. Allen G :گفت

    به هر حال که باید مواظب خودت باشی، این هم یک بهانه برای امروز!

  2. Crow Lady :گفت

    ببین توروخدا!!طرف گفته مواظب خودت باش خب،بده؟!!اگه مواظب خودت نباشی شاید نتونی چهار هزار یورو بهش قرض بدی!!دقت کن دخترم!!!!

  3. خالا مواظب خودت باش ، باشد كه در اثر اين مواظبت دارا هم شدى!! راستى يه پنج تاى هم داري به من قرض بدى:)

  4. مهسا :گفت

    غش کردم از خنده:)) خیلی باحالی…عرض ارادت پگاه خانم.

  5. مهسا :گفت

    نه ممنون احتیاجی ندارم.
    ولی حالا برای اینکه دستت رو رد نکنم،یدونه از اون لگوها میخوام بخرم،32یورو بهم بده…البته بلاعوض!بذار من با خیال راحت پول قرض کنم ازت!خواب واروم رو از من نگیر که من همش فکر کنم وای چرا پول قرض کردم؟کی ببرم پس بدم؟نکنه خودش احتیاج داشته باشه…
    اصلا میدونی چیه پگاه جون؟بیا همین 32یورو رو هم نمیخوام!من بابام لگو داشته یا مامانم؟!ماشالا واسه خودم خانمی شدم!لگو میخوام چکار.(اینا الان دلداری های من به خودمه!)

  6. behcafe :گفت

    اینجا حراجیه؟! واسه خود کبیرمان چیزی نمیخری؟!

پاسخی بگذارید

