سیب

سیب از درخت افتاد

سیب مشتاق بود

و زمین جاذبه داشت

….

من چرا افتادم؟

نه من سیب بودم

نه تو زمین.

 

پگاه

از شعرهای قدیمی. ۱۳۸۲

این نوشته در اشعار من ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای سیب

  1. مهسا :گفت

    نه من سیب بودم
    نه تو زمین…
    قشنگ بود خیلی.به به از این همه هنر خواهر!

  2. soode :گفت

    من چرا افتادم؟

  3. اگه سیب نبودی احتمالا هواست به سیب رو درخت بوده و سنگ جلو پاتو ندیدی

  4. ای وای ویرایشش کن حواست نه هواست من حواسم کجا بوده آخه ؟

پاسخی بگذارید

