خرید یا اجاره؟

دارم پای تلفن برای مامانم می گم که می خواهم برای بچه های فلان دوست اسباب بازی LEGO بخرم. نظرش مثبت است.

بعد می گویم یک خانه دیده ام دو طبقه که حوض دارد و حوضش ماهی دارد و درخت دارد و بالکن دارد و پنجره های بزرگ دارد که خیلی نور گیر هستند و پله هایش از بیرون ساختمان می رود تا طبقه ی دوم.

مامانم می گوید وااااای.. چه خوب. چند؟

می گویم سی و دو یورو!

اون ور خط مامانم از شنیدن سی و دو یورو متعجب می شود.

بعد متوجه می شوم که چرا مامانم گفت وای!

61abki1mV7L._SL1000_

این نوشته در مامان, کودکم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

28 پاسخ برای خرید یا اجاره؟

  1. علی پور -ک :گفت

    32 یورو 🙂

  2. mErsAd :گفت

    حقوق شیش روز من 😐

    • Allen G :گفت

      پایین اون پست جای نبود، اینجا بگم، برای مرصاد، از کره که برگشتم از یک دوست یکی‌ از همون شمشیر‌ها رو به عنوان یادگاری کادو گرفتم، همون اولی‌ در عکس. فکر می‌کنم از امروز هر وقت به اون شمشیر نگاه کنم نه یاد هدیه دهنده که یاد تو بیفتم!

      • mErsAd :گفت

        لطف داری شما، من خودم تاحالا به چند نفر قول دادم براشون شمشیر بخرم، از بین دو سه تا دلیلی که دوس دارم یه مدت خارج از ایران زندگی کنم همین خرید از امازون باشه که سالهاس برام عقده شده.

  3. Crow Lady :گفت

    آقا!منم لگو می خوام!خیلیم دلم لگو می خواد!اون عکس لگویی که خریدیه؟!

  4. وارونه :گفت

    اگه ابن جور ارزونیه بلاد کفر شما من حاضرم بیام اونجا یه دکترای دیگه هم بگیرم!

  5. مولود :گفت

    وااااااااااااااااااااااای کلی خندیدمم پگاه…
    رسما عاشقــــــــــــــــــــــــتم

  6. مهسا :گفت

    خانم جان نمایش سلاح سرد به این گندگی در ملاعام؟!!
    از این لگو ها بچه ی پسرخاله ام داره!من حوصله ی بچه هه رو ندارم ولی لگوش رو خیلی دوست دارم!!

پاسخی بگذارید

