جای تبریک داره!

یک وبسایتی هست که ما اینجا برای خرید بلیط استفاده می کنیم. http://www.kayak.co.uk/

سیستمش به این صورته که شما مبدا و مقصد رو وارد می کنید و تمام شرکت های هواپیمایی رو براتون می گرده و ارزون ترین بلیط رو پیدا می کنه. گاهی هم قیمتی که میاره حتی از قیمتی که تو وب سایت اصلی شرکت هوایپمایی هست پایین تره.

این سایت تا چند روز پیش پرواز های به ایران رو نشون می داد. ولی امروز که مقصد رو ایران وارد کردم نوشت به خاطر تحریم های اعمال شده توسط آمریکا نمی تونیم پروازهایی که شامل کوبا سوریه سودان و ایران می شن رو نشون بدیم!

http://www.kayak.co.uk/flights/LON-IKA/2013-11-30/2013-12-07

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای جای تبریک داره!

  1. علی پور -ک :گفت

    ای بابا، جاش از
    skyscanner.com
    یا
    momondo.com
    استفاده کنید

    • کامنتت خدا بود. می دونی چرا؟! چون یادم انداخت ما همیشه بالاخره یک جوری سوروایو می کنیم! مثلا وقتی دی اچ ال تحریم شد من اول با پست معمولی نامه می فرستادم ایران. بعد که رسیدن هر نامه دو ماه طول کشید تو فیس بوک همه پیغام می ذاشتن کی میره ایران یا کی میاد؟! بعد حتی یه گروه ایجاد شد تو فیس بوک که کسی که می خواست بره یا بیاد اعلام می کرد و اگه کسی نامه ای چیزی داشت می گفت. یعنی ببین وضعیت سوروایو چقدر عالیه! حالا فیلتر شدن پروازهای شامل ایران از یک سایت هیچ مساله ای نیست و اهمیتی نداره. اینو همه می دونیم. ولی خب یک مقدار عجیب بود!

      • علی پور -ک :گفت

        همین محدودیت هاست خلاقیت می آفرینه 🙂 الان اینام تحریم کنن من خودم یه سایت می زنم 🙂 چک می کنم پروازارو 🙂

    • آره اسكاى اسكنر به نظرم پايينترين قيمتو ميده ، با تحريم و بى تحريم هم واست پرواز پدا ميكنه 🙂 من دوستم تو آمريكا از كاياك استفاده ميكنه تابستون كه ميخواستم براش بليت پيدا كنم قيمتى كه دادبيشتر از اونى بود كه خودش پيدا كرده بود!! پس كلاً بياين تحريمشكنيم 🙂

  2. Crow Lady :گفت

    ای خاااک!

  3. اِاِ میگن که داریم دوست میشینم باهاشون پس چرا تحریم اینکه خیلی جای سوال داره قرار بود که یک سری تحریم ها برداشته بشه نکنه طریف زیر جُلی یک سری تحریم رو قبول کرده به روی خودش نمیاره

  4. mErsAd :گفت

    وقت است که باز ایی ؟؟

    • من می خواستم بلیط بخرم! این آمریکایی ها نذاشتن! الانم نمی تونم بیام! اگه سایت فیلتر نشده بود که خب من بلیط رو خریده بودم!!!
      از سایت دیگه هم خرید نمی کنم. چون ما فقط از بقال محله خرید می کنیم و لاغیر! از بقال های دیگر جنس نمی خریم!

      • mErsAd :گفت

        چند روز پیشا به همون اون دوستم که المان بود گفتم با اتوبوس بیا ، فحشای خیلی ناجوری داد بهم، ولی هنوز به نظرم قشنگه که این همه جاده از کشورای مختلفُ ادم ببینه.

      • اوه جاده ها واقعا خیلی قشنگن. خیلی. ما با اتوبوس از این جا رفتیم ونیز. یعنی تمام راه من مات و مبهوت قشنگی جاده بودم. باور نمی کنی چقدر قشنگ بود.

      • mErsAd :گفت

        من خودم وحشتناک جاده دوس دارم، البته از اتوبوس زیاد خوشم نمیاد، ولی خب یه بار هزار بار نمیشه .

  5. Allen G :گفت

    cheapticket? pegasus? turkish air?

  6. behcafe :گفت

    از این چیزا زیاده
    انگار روال خاصی هم نداره
    قبل از این حرفا و مذاکرات، چند ماه پیشا، گوگل پلی مثلا آزاد شد واسه ایرانیا، در حالی که بدون فیلترشکن دانلود امکان پذیر نیست. همون موقع ها یاهو ایران رو از خدمات ایمیلش محروم کرد، به شکلی که دیگه کاربر ایرانی نمیتونه ثبت نام کنه؛ هر چند کاربر اایرانی غلط میکنه نتونه! همیشه یه راهی هست!

  7. مه ناز :گفت

    عه پس این توافقات ژنو به چه درد می خوره؟ :دی

پاسخی بگذارید

