اسلحه

هر کس یک اسلحه ای دارد.

و اسلحه ی هر کس چیزی ست متفاوت.

یکی تفنگش

یکی فریادش

یکی خشمش

یکی نفرتش

یکی نفرینش

یکی شعرش

یکی گریه اش

.

هر کس یک اسلحه ای دارد

که با آن از درد هایش رها می شود

حداقل خودش این جور فکر می کند.

پگاه

۱۲ اسفند ۱۳۸۹

این نوشته در اشعار من ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای اسلحه

  1. مال من خوابه، الان سالهاست وقتى حالم خوب نيست ساعتها ميخوابم، ديگران فكر ميكنند قرص خواب ميخورم و وقتى ميگم نه تعجب ميكنند، سايد حتى بعصى باورشون نشه!!

  2. soode :گفت

    من هم مثل آواره ميخوابيدم اما مدت هاست اسلحه ام تغيير كرده به گريه و بد خلقي.

  3. mitra azarm :گفت

    سکوت هم اسلحه است؟!

    *میترا آزرم*

  4. مروارید :گفت

    یه شعری هست (البته ترجمه اس) که اینجوریه :
    هر کس هر آنچه را که دوست دارد می کشد
    مرد بزدل با بوسه می کشد و مرد دلیر با شمشیر
    (فکر کنم مال اسکار وایلد باشه )
    از این شعر یاد اون افتادم.

  5. Melodika :گفت

    امروز انگار ، من تو رو تازه کشف کردم …

پاسخی بگذارید

