مواظب فکرم هستم

آدم باید شعر خوب بخواند.

متن خوب بخواند.

آهنگ خوب گوش دهد.

فیلم خوب ببیند.

تا بتواند فکر خوب بکند.

فکر نباید از هرزه پر شود.

هرزه که به خوردش بدهید هرزه تحویلتان می دهد.

شروع می کنید به هرزه نوشتن

به هرزه گفتن

به هرزه بافتن

و فکر بقیه را کثیف می کنید.

..

آدم باید مواظب باشد فکرش را با چه پر می کند.

این نوشته در از آنچه نمی دانیم, اشتباهات رایج ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای مواظب فکرم هستم

  1. مامان :گفت

    موافقت خودم رو همین جا اعلام میکنم!

  2. mitra azarm :گفت

    یکنفر ازم پرسید ، کمال را در چه چیزی معنی می کنید.من پاسخم را یافتم .کمال
    یعنی همه آنچه گفتی

    *میترا آزرم*

  3. وقتی پست بالایی را خوندم گفتم چرا من چند وقته نمی تونم خوب بنویسم ته دلم گفتم واااااااااای عالی نوشتی
    بعد که این پست رو خوندم بله فهمیدم اشکال کار کجاست
    استاد قمشه ای می گفت برای خوب نوشتن باید به یک گل قشنگ یک بنای زیبا و یا یک خط خوب نگاه کنید اصلا باید خوب نگاه کنید . [گل]

  4. وای عالی بود عااااااااااالی متشکرم متشکرم متشکرم متشکرم متشکرم متشکرم متشکرم

  5. Allen G :گفت

    ذهن غذای خوب می‌خواد! درسته که با چی‌ و چطور پرش کنیم! اما ذهن خلاقه، سازندست! ذهن یک نرم‌افزار از پیش نوشته شده نیست که هرچی‌ بدیم پس بگیریم!

    ذهن مرز نداره! حد نداره! جایی برای قرار دادن حصار‌ها هم نداره! ذهنی‌ که هرزه‌ رو نمی‌شناسه نمی‌تونه تفکیکش کنه، نمی‌تونه ازش دوری کنه! همون قدر که یک ذهن میتونه هرزه‌ بنویسه، بهتره ذهن مخاطبش هم قادر به تشخیص و تفکیک باشه!

پاسخی بگذارید

