ثواب داره

این روز‌ها اگر قیمه می‌خورید، یه بشقاب هم ببرید دم خونه ما. مرسی‌.

پ.ن. قورمه سبزی هم پذیرفته میشود.

این نوشته در مامان, ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

30 پاسخ برای ثواب داره

  1. ولى قيمه نذرى يه چيز ديگه ست . يه بشقابم واسه من نگه داريد

  2. مامان :گفت

    فکرشو بکنید من قراره قیمه نذری از یه عراقی بگیرم اونم تو تورنتو!!!

  3. ساغر :گفت

    آی گفتی!
    جای ما شله مخصوصی دارند، و غذاهای سنتی دیگر و حلوا، و شیر برنج و شیرین پلو، من هیچیک را دوست ندارم اما!

  4. چشم چشم :دی فقط حیف که تهران نیستم

  5. گیلدا :گفت

    من دلم شله زرد میخواد.

  6. گیلدا :گفت

    من امدم بگم شله زرد خوردم

  7. sarbaz :گفت

    دیر گفتی تمام شد ، انشالله سال دیگه زودتر یادآوری کن 😀

  8. مه ناز :گفت

    آدرس بده، ما انقدر برامون نذری اوردن که یه سریش رو همیشه بذل و بخشش می کنیم به دیگران… یه سری هم در ِ خونه رو باز نمی کنیم:دی
    البته قیمه امسال تقریبا نادر بود

  9. Crow Lady :گفت

    ما قیمه داشتیم خودمون!اما تهران نیستیم که!اصفهانیم!حیف شد!!تازه من این پستم الان می بینم!3روز بعد از نذری!!!!

  10. من که زیاد نذری نخوردم ولی تکیه محل پدرشوهرم اینقدر شام و نهار ابگوشت داده بود که همسرم دلش برای برنج لک زده بود . ولی امشب یک بانی از خجالت شکم حضار در امده و چلوکباب داده بود و برای ما که فقط بوی مانده برکت و پیراهن اقا به خانه می رسد اینجا نذری را درخانه نمی اورند یا باید دعوت باشی و یا بری تکیه و مسجد همونجا بخوری

پاسخی بگذارید

