یک رد پا از نور

بعضی ها می گویند آدم ها به خاطر خودخواهی خودشون بچه دار می شوند.

من البته نمی دونم مامانم چرا من روبه دنیا آورد. و از اونجایی که این تصمیمی در زندگی خصوصی اون بوده و قراره ما آدم ها تو زندگی خصوصی هم دیگه دخالت نکنیم به من هم ربطی نداره.

اما من به شخصه واقعا ازش ممنونم که من رو به دنیا آورد. حداقل به این دلیل که همین کارش باعث شده من بشم مونس یک آدم خوب که خودش باشه.

اما این رو نوشتم چون داشتم فکر می کردم که اگر وجود نداشتم چی عوض می شد؟ و یادم افتاد به تاثیر خوبی که توی زندگی و تفکر برخی از شاگردانم  گذاشتم و خوشحال شدم که وجود من در این دنیا با عدم وجودم یکی نبوده و یک رد پای پر از نور از من همیشه در دل آدم هایی دیگر وجود خواهد داشت.

و این طور است که آدم جاودان می شود.

….

بیشتر بخوانید: از آنچه نمی دانستم: در ستایش مادرم

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای یک رد پا از نور

  1. sarbaz :گفت

    اینجا حرف از شاگرد گفتم اومدم بگم انصافا اگر استاد هستی یه زحمت بکش به این شاگردات نمره بده سخت هم بهشون نگیر 😀

  2. مه ناز :گفت

    من تقریبا اعتقاد دارم که همه ی آدمایی که به دنیا میان، یه تغییری رو قراره تو دنیا انجام بدن، واسه همین زنده می مونن…

پاسخی بگذارید

