انتخاب

انسان همواره در حسرت زندگی می کند. انتخابی خودخواسته که شادی ها را به غم بدل می کند، تصمیم ها را تبدیل به تردید می کند، و از دست رفته ها را بزرگتر از آنچه هستند می نماید.

این نوشته در از آنچه نمی دانیم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای انتخاب

  1. حسرت نخوردن خيلئ سخته هر جورى بخواى از دستش فرار كنى ميبينى تو خواب مياد سراغت

  2. من با آلن موافقم
    اما خب بعضی وقتا میشه درس عبرت، نه حسرت
    من فقط در 1مورد حسرت می خورم
    2مورد دیگه هست که یادم میاد فقط میگم خودم کردم که لعنت بر خودم باد(البته اونم سریع پشیمون میشم چون وجود بعضی خاطرات خیلی با ارزشن به نظرم)

  3. مولود :گفت

    اوهوم همینجوره که میگید….خیلی سخته

پاسخی بگذارید

