از شما اصرار از من انکار

سال ۲۰۱۱ بچه های ایرانی جشن نوروز گرفتن و از قضا مامان من هم اینجا بود و دو نفری به برنامه شون رفتیم. بعضی از بچه ها دوستای خارجی شون رو هم آورده بودن. یکی از این دوستان خارجی یک پسر ترک بود که وسط اون همه أهنگ و سروصدا وقتی داشتیم دونفری صحبت می کرد بهم به فارسی گفت من می خوام یه دختر ایرونی رو بوس کنم!

من اول به خاطر لهجه اش درست نفهمیدم چه گفت و گفتم چی گفتی؟ و دوباره تکرار کرد! من هم در حالی که کلی تعجب کرده بودم خندیدم و گفتم نه نمی شه!

بعدا شنیدم که جمله ی مذکور رو به چندین زبان زنده و مرده ی دنیا از دوستان با ملیت های مختلف یاد گرفته تا بتونه در مورد دختران با ملیت های متفاوت به کار بگیره!

حالا دیشب بعد از بیشتر از دوسال خونه ی یکی از بچه ها دیدمش. وقتی وارد شد داشت به همسر صابخونه توضیح می داد که اون رو توی جشن نوروز سال ۲۰۱۱ دیده. بعد رو کرد به من و گفت من تورو هم همون جا دیدم. من هم گفتم الا و بلا من تو رو یادم نمیاد! هی گفت نه ولی تو بودی اونجا! گفتم آره بودم ولی تورو یادم نیست!

 

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

22 پاسخ برای از شما اصرار از من انکار

  1. sarbaz :گفت

    این یارو دیگه آخرش بود :))

  2. من نگرفتم؟!! خوب چرا انكار كردى؟!

  3. فک کن می گفت: همونی بودی که بوس ندادی
    :)))

  4. Crow Lady :گفت

    طرف عجب «بوس بگیری «بوده!!!!چه قدر خلاق و مبتکر!!اینا واقعا دنیارو باید رهبری کنن!!!

  5. مهسا :گفت

    حالا با این بوس میخواست به چی برسه؟

  6. Allen G :گفت

    عجب طبعی داشته و عجب اشتهایی!

  7. pd :گفت

    می‌گفتی «تو همونی بچه پررویی نبودی که می‌خواستی از همه یه بوس بگیری؟». ضایعش می‌کردی خب. :دی

  8. mitra :گفت

    اینم مثل ایرونی ها عقده ناک بوده

  9. mErsAd :گفت

    قناعتش قابل تحسین برام که فقط به بوس رضایت داده.

پاسخی بگذارید

