در مورد خوابیدن روی میز

من فهمیده ام خوابیدن روی میز اصلا چیز جالبی نیست. آدم همه جایش درد می گیرد تا صبح. من هم دستم مدام می ماند زیر آن یکی دستم و تا صبح ده بار از دردش بیدار می شوم. دیشب نصف شب یک نفر کفش های تف تفی پوشیده بود و آمده بود چراغ راهرو را خاموش کند. دلم می خواست بروم سرش را با تهش یکی کنم که یاد بگیرد نصف شب با کفش تق تقی توی راهروهای دانشگاه راه نیقتد. مردم خوابیده اند.

صبح ساعت ۸ بیدار شدم و حساب کردم ۱۱ ساعت و نیم خوابیده ام. آدم ۱۲ ساعت و نیم کار کند و ۱۱ ساعت و نیم بخوابد به نظرم کافی است. افی همیشه ۸ می آید و در راهرو را که باز می کند من از جایم می پرم. پتو را جمع می کنم و دو تا ژاکتی را که به عنوان بالش زیر سرم می گذارم را می چپانم داخل کمد.

و یک روز تمام می شود این هم.

بله.. یک روز.

این نوشته در دکترا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

16 پاسخ برای در مورد خوابیدن روی میز

  1. دختر چرا با خودت همچين ميكنى؟! يكم هم مثل آدميزاد زندگى كن!! شنيدم ميگن گاهى بد نيست:)
    مراقب خودت باش توروخدا

  2. رو میز که هیچی من بالشتم کوتاه بلند باشه تمام تنم درد میگره. حالا چرا با پتو تو دانشگاه

  3. deep blue :گفت

    میگم حتی اگه *** رفت و برگشت ***
    *** کمی زمان و انرژی *** بگیره
    بازهم، ترجیحا، یه خواب راحت
    حتی روی بازده و ضمنا شادابی
    تاثبر زیادی می ذاره
    یه خواب بی دغدغه – با لباس راحت
    مثل خرسها!! بعدشم البته یه دوش گرم
    یه *** ذهن طلایی ***، به هر دو اینها، نیاز زیادی داره ها!!
    پینوشت:
    هروقت دوش میگیرم
    هی یاد اون جمله احمقانه RS232
    http://natashagodwin.blogspot.com
    می افتم که می رفت حمام، تحلیل میکرد که بهتره،
    رو به دوش وایسیم یا پشت به دوش
    تا بیشتر لذت بخش باشه!

    • goldeneverstand :گفت

      والا به جان خودم خونه ی ما ۲۵ دقیقه بیشتر راه نیست با دوچرخه. و حتما ترجیح داره. اما خب بعد فردا صبحش زود بیدار نمی شم و ۱ تا ۲ ساعت از دست می دم! که البته باز هم این یک تا دو ساعت می ارزه به راحت خوابیدن. اما خب. باید تموم شه دیگه پایان نامه. و تموم نمی شه.
      بله.. ذهن طلایی این ها رو می خواد… ولی خب… ذهن طلایی هم راه حل های مخصوص خودش رو داره متاسفانه. که همیشه هم درست نیست.
      من فکر می کنم مهم تر از همه دوست دارم وقتی از دوش بیرون می آیم یک حوله ی داغ دورم بپیچم! به نظرم خیلی مزه می دهد. به همین خاطر هم حوله را قبلش می گذارم روی شوفاژ! که گرم باشد.

  4. مامان :گفت

    ۱۱ ساعت و نیم خوابیدن رو هستم اما رو میز خوابیدن رو میز رو نه!

  5. Crow Lady :گفت

    روی میز؟!!!من تا حالا نخوابیدم!به تو هم پیشنهاد می کنم از این به بعد با خودت مهربون تر باشی.

    • goldeneverstand :گفت

      اساسا اونایی که فکر کردن آدما باید سه ساله دکترا رو تموم کنن باید مهربون تر می بودن و منطق داشتن که دکترا سه ساله تموم نمی شه! البته من هم نامهربون هستم گاهی با خودم. اما همینه زندگی!

  6. مهسا :گفت

    وای منم همش دستم درد میگیره هی باید ده بار بلند بشم!
    ولی اینجور خوابیدن ها یه جور خوبیه.هی میگی الان بلند میشم بلند میشم،از تک تک لحظه هات استفاده میکنی،یازده ساعت میخوابی!

    • goldeneverstand :گفت

      والا خیلی هم مزه نمی ده. من خونه که می خوابم از لحظه ای که میرم رو تخت بلافاصله خوابم می بره و تا صبح یکبار هم بیدار نمی شم. ولی دانشگاه… آه…

  7. Allen G :گفت

    باز خوبه که اونجا میزی هست که تو روی اون جا بشی‌ و بتونی‌ بخوابی، من چه شبها که روی سه تا صندلی کنار هم نخوابیدم، یکی‌ زیر سر، یکی‌ وسط و یکی‌ پاها. البته دروغ چرا، یجورایی خوبه، تازه الان که یادم میاد هم به عنوان روزهای خوب تو ذهنم دارم.

    اما سعی‌ کن بری خونه، یه خواب راحت، یه دوش صبحگاهی، یه صبحانه خوب، شاید کمک کنه به بازدهی ذهنیت و این بازدهی بالا اتلاف وقتت رو کاور کنه!

  8. وارونه :گفت

    من درک میکنم! روی میز بخواب … به خودت هم افتخار کن 🙂
    این روزهایی که زندگی آدم به همین یه ذره میزش محدوده میگذره! (دقیقا چند ساله دارم اینو به خودم میگم!؟)

    • goldeneverstand :گفت

      ای بابا..تو هم که پیر داری می شی پشت این میز… یه روز از پشت این میز میام بیرون. قول می دم. میام بیرون و میرم بچه دار می شم و خیلی کارای دیگه!

پاسخی بگذارید

