و این مغز خفته…

به توصیه ی دوستی با دو سایت که کلاس های آموزش آنلاین ارایه می دهند آشنا شدم و می خوام اون رو با شما هم در میون بذارم:

https://courses.edx.org/dashboard

https://www.coursera.org/

درسایت اول کلاس ویژگی های الکترونیکی نورون ها: The Electrical Properties of the Neuron به نظرم جالب اومد که  از ۳۱ اکتبر کلاسش شروع می شه. در سایت دوم هم کلاس Creativity, Innovation, and Change  رو شرکت می کنم که نکات جالبی توش مطرح می شه.

این کلاسها توسط دانشگاه های بسیار مطرح دنیا ارایه می شوند و همه ی اون ها مجانی هستند. همچنین  اگر تمرین ها رو به طور آنلاین انجام بدین در پایان کلاس می تونید یک گواهی شرکت در کلاس هم دریافت کنید.

این نوشته در دکترا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای و این مغز خفته…

  1. گنجفه :گفت

    چه نیکو.. ممنون

  2. خب زبان من اونقد قوى نيست که بتونم استفاده کنم:(

    • goldeneverstand :گفت

      خب بالاخره که باید یه روز شروع کنی که زبانت رو قوی کنی. و گرنه هرروز می گذره و هیچ معجزه ای نمیشه!
      در ضمن اون کورس که در مورد خلاقیت گذاشتم متنش هم کنار هر ویدیو هست.

      • تنبلى و ندونستن اينکه از کجا بايد شروع کرد معضليه خب, چون به کلاس زبان علاقه اى ندارم و دلم مى خواد تو خونه بخونم
        مرسى:دى

      • goldeneverstand :گفت

        خیلی ساده. کتاب های داستان ساده به زبان انگلیسی بخر و شروع کن به خوندن. انتشارات جنگل کلی از این کتاب ها چاپ کرده. من خودم حدود ۲۵۰ تا کتاب داستان خوندم! بعد هم می تونی کتاب زبانهایی که تو موسسه ها درس می دن رو بخری و بخونی. یا کتاب های دانشگاهیت رو.

        باور کن من خودم تمام این راه ها رو رفتم و خیلی هم وقت گذاشتم و باجدیت دنبال کردم.
        من هیچ وقت کلاس نرفتم. و بعد از اینکه چند سال این طور خوندم رفتم کانون زبان امتحان دادم وسطح پیشرفته قبول شدم. و سطح پیشرفته ی کانون خیلی بالا و خیلی سخت است. در عین حال تو کلاس کانون باز هم از همه زبانم بهتر بود.

      • حتما اين کار رو مى کنم:)
        البته اينجا نيست, بايد بگم برام بفرستن

  3. گلبرگ :گفت

    دست شما درد نکنه بابت این دوتا لینک!

  4. deep blue :گفت

    صحبت زبان شد،
    گلدن از *** کتاب *** گفت، خب البته خیلی درسته
    بعنوان مکمل، من از *** کارتون *** بگم
    خب کارتونهای جالب خیلی زیاده
    از سری کارتونهای بزرگسالان، من شبکه *** فاکس *** رو دوست دارم
    http://www.hulu.com/companies/fox
    http://www.fox.com/full-episodes
    4 تا کارتون الان هست هر هفته، امریکن دد و بقیه
    —-
    http://www.hulu.com/american-dad
    ———————————-
    اما وقتی میرید hulu،
    تبلیغهای جالبی هم میبینید، من دو تاش رو میذارم
    البته به هیچ عنوان، تبلیغ ماشین نمی خوام باشه ها
    نه شرکت سازنده و نه محصول!!
    فقط اجازه بدید ریتم خواننده، شما رو، با خودش ببره
    البته انیمیشنها هم، کار باکیفیتی هستند
    خواننده، دختری هست بنام Emily J.
    با دوستش توی یوتیوب، همین اهنگ رو توی خونه داره می خونه
    ولی من نسخه های انیمیشینی رو میذارم
    اصلش، یک دقیقه هست ولی بنظرم اون، روون نیست خیلی
    این دو تا، هر کدوم 30 ثانیه هستند و روونتر

    Prius Family commercial «Mile After Mile» :30

    Prius Family «Hum» :30

  5. mErsAd :گفت

    مردم چه اموزشایی که نمیبینن.

پاسخی بگذارید

