دکترا

من درد مشترکم

مرا فریاد کن

این نوشته در دکترا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای دکترا

  1. اول دستتو بده بعد اسمتو بگو ، كه اتفاقاً الان تو شرايط فريادم بدجورى

  2. صاب مرده :گفت

    دوره دکترا خیلی بد بود…این درد مشترک رو کاملا درک می کنم.
    تقریبا هیچکس من رو درک نکرد…

  3. من که هنوز دو ترم رد کردم :دی خیلی زوده بخوام بفهمم

  4. فرهاد :گفت

    فریادت رو با سکس های زیاد تخلیه کن. البته در شرایط خاص.

  5. من ترجیح میدم فحش بدم بجای فریاد
    جواب میده 😀

  6. وارونه :گفت

    من ترجیح میدم گریه کنم :((

پاسخی بگذارید

