ارایه ی کارت ویزیت نشانه ی شخصیت شماست

به نظر من آدم همیشه باید کارت ویزیت داشته باشد! من خودم ۱۰۰ تا سفارش دادم! این یعنی شانسم را می توانم برروی ۱۰۰ «مورد» مناسب امتحان کنم. در ضمن ارایه ی کارت ویزیت نشانه ی شخصیت است و می تواند به مراتب «مورد» را تحت تاثیر قرار دهد.

حالا بیایید و ثابت کنید در محدوده ی جغرافیایی زندگی من حداقل ۱۰۰ «مورد» مناسب پیدا می شود وگرنه کارت ها را باید قاب کنم بزنم به دیوار!

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

47 پاسخ برای ارایه ی کارت ویزیت نشانه ی شخصیت شماست

  1. sarbaz :گفت

    یادمه بابام یبار 1000 تا از کارت سفارش داد منم بچه بودم از این تعداد یه 500 تاش رو خودم خراب کردم حدود 300 تاش موند تو خونه و خلاصه اونجور که باید از این کارت ها استفاده نشد ولی امیدوارم که کارت های شما رو دستتون نمونه !

    • goldeneverstand :گفت

      چه جوری ۵۰۰ تا کارت رو یه نفری خراب کردی؟ بعد این وسط ۲۰۰ تا کارت یعنی استفاده شد؟!

      • sarbaz :گفت

        تو یه روز که خراب نکردم تا دو سال تو خونه اثر این کارت ها یافت میشد :)) فکر نکنم ازشون دو تا هم مفید استفاده شد بابام میرفت چند تا مغازه دار آشنا داشت تو کار ساختمونی 50 تا مثلا میزاشت پیش یکی اینطور استفاده شد.

      • goldeneverstand :گفت

        برنامه ریزی و طبق برنامه ریزی پیش رفتن نشون داد که تو تونستی به خوبی از پس ۵۰۰ تا کارت بربیای!

  2. صاب مرده :گفت

    سرکار برام ۲۰۰ تا چاپ کردن هنوز یکی ازشون کم نشده!

  3. يه چند تاشو بفرست براى من واست آبشون كنم

    • goldeneverstand :گفت

      ها ها! می خواهی شوهر هلندی پیدا کنی برام؟!

      • باز گير دادى به شوهر؟!! 😦
        دوست پسر ميخوام واست رديف كنم، ميگردم از هر مليتى پيدا ميكنم حق انتخابت زياد باشه؛
        شوهر رو هم فعلا بي خيال شو

      • پیمان :گفت

        اگه ایرانی می‌خوای، چند تا بده ببرم ایران.
        دارم می‌رم ایران؟
        هنوز تو کفشم که چطورشد که این طور شد!

      • goldeneverstand :گفت

        داری می ری ایران؟ ای ول! دستت درد نکنه. آدرس بده برات یه ده تایی بفرستم.

      • پیمان :گفت

        به اینجاش دیگه فکر نکرده بودم! یعنی تا تهش هستی‌ها!
        همراه پیدا کن مجازی!
        یه پستجوی الکی! یه جستجوی الکی!

      • goldeneverstand :گفت

        من نفهمیدم چی گفتی!

      • پیمان :گفت

        به اینجاش دیگه فکر نکرده بودم! یعنی تا تهش هستی‌ها! = همین که کم نمی‌آری و می‌گی آدرس بده
        همراه پیدا کن مجازی! همین که ما کارت ویزیت برات ببریم دیگه
        یه پستجوی الکی! یه جستجوی الکی! = نامجو گوش نمی‌کنی؟

      • goldeneverstand :گفت

        نه نامجو گوش نمی دم.
        ای ول! کی می ری ایران؟! می خوام جستجو رو در حد اینترنشنال گسترش بدم. آواره در آمستردام حوزه ی هلند رو بر عهده گرفته تو هم می تونی در حوزه ی خاورمیانه کارت رو شروع کنی فقط جان من بی خیال عرب ها شو! برای شروع کار در همون ایران عملیات رو آغاز کن.

      • پیمان :گفت

        با استناد به اینکه من همه این نوشته‌های زیر رو حساب خود طنزی تو می‌گذارم، فکر کنم خیلی سطح خود طنزیت رفته بالا. به نظرم تو فکر گرفتن مدال‌ی چیزی باش.
        واقعن لیاقتش رو داری.
        من به تو دارم کم‌کم افتخار می‌کنم.

      • goldeneverstand :گفت

        منم به تو افتخار می کنم. سفر آخرت به ایران رو باید تو تاریخ بنویسن!

      • پیمان :گفت

        این باعث افتخار که شما به ما افتخار می کنی.
        راستی چرا زنهایی ایرانی تا زمانی که تنهان همش تو فکر شوهرن و به محض اینکه ازدواج کردن تو فکر خلاصی از آقا بالاسرشون.

      • goldeneverstand :گفت

        به خاطر تربیت و نوع فرهنگ حاکم.

  4. صاب مرده :گفت

    بده منم اینجا میگردم برات!

  5. سورمه :گفت

    شوهر ایرانی خوب نیستا، گفته باشم. البته استثنا پیدا می شه ولی ما که ایرانیم حضوری تورشون می کنیم استثنا ها رو:))

  6. به نظر من هرچی زیاد اومد ببر تو مهمونی و عروسی شاباش بده :))

  7. گنجفه :گفت

    آدرس من : تهران- صندوق پستی
    یه دونه چاپ شش رنگ و مقوای فرد اعلاش رو بفرست

    • goldeneverstand :گفت

      چشم چشم. یه دونه خارجیش رو می فرستم ببینم چه می کنی.
      الان پیمان هم داره ایران رو پوشش می ده. به نظرم با هم هماهنگ کنید بهتره! البته چون به گفته ی سرمه در ایران استثنا پسر خوب پیدا می شه دو نفر فعالیت کنن اونجا بهتر از یه نفره!

  8. رنجنامه :گفت

    فکر نکنم ایده جالبی باشه،ولی باز هم امتحانش ضرری نداره

  9. mErsAd :گفت

    منم بازی ؟ منم بازی؟

  10. سورمه :گفت

    یه تست آماده کن از مردای ایرانی بگیریم که استثناها در بیاد… اینجوری مطمئن تره& سریع ترم نتیجه می ده! :)))

پاسخی بگذارید

