رفت

مامانم امروز برگشت. کلا این قضیه ی فرودگاه رفتن خیلی ناجور است. یعنی در یک لحظه باید خداحافظی کنی و می بینی مادرت گریه اش گرفته اما تو محکم می ایستی و گریه نمی کنی. یعنی گریه کردن کلا قضیه ی خداحافظی را بدتر می کند. پس یکی از طرفین نباید گریه بکند که به قضیه دامن نزند.
من کلا متوجه رفتن مامانم نشدم. یعنی این طور است که من غصه نمی خورم چون می خواهم به همه عالم اطمینان دهم وقتی مامانم دوباره بر خواهد گشت خب غصه خوردن ندارد. بله من متوجه نبودن مامانم نشدم و از فرودگاه یک راست رفتم دانشگاه تا ۹ شب که آمدم خانه و همین طور که به سمت درمان می رفتم دردم آمد که در را باز می کنم و کسی خانه نیست. بعد آمدم و اول افتادم توی تشکم چون ۲ روز است تب کرده ام و گلویم خراشیده شد بس که سرفیدم و دلم سوخت برای خودم که کسی نیست برایم یک چایی هم درست کند. بعد برای خودم کلاه قرمزی نگاه کردم و دیدم اگر تا ابد هم صبر کنم و حتی بمیرم کسی نمی آید برایم چایی درست کند یا حداقل بپرسد حالت چطور است. پس از گشادی دست برداشتم و بساط چایی و استامینوفن را به راه کردم و فکر کردم حالا با خیال راحت می توانم خانه را به هم بریزم!
مامانم رفت تا سالی دیگر دوباره برگردد.

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای رفت

  1. گنجفه :گفت

    جاشون سبز
    یکسال فرصت داری اون پروژه رو پیگیری کنی

  2. آخىيييي عزيز دلم !!! جاش خالى نباشه كه ميدونم هست ، الان چطورى؟ چقدر يهو دلم گرفت ، مراقب خودت باش ، هزار تا بوووووووس

  3. Fokomul :گفت

    جای مامانت خالی نباشه.. همین که آدم بدونه خداحافظیش تاریخ مصرف داره، درد و دلتنگی‌ش رو سبک‌تر می‌کنه..
    هنوز باورم نمی‌شه خودم رفتم فرودگاه و برای همیشه رفتن‌ش رو، بدرقه کردم.. چرا کاسه‌ی آب نبرده بودم؟ یعنی اگه آب می‌ریختم پشت سرش، برمی‌گشت؟…

  4. چشم به هم بزنی دوباره برگشتن پیشت 🙂
    غصه نخور 😉

  5. ahkeintor :گفت

    من احوالتو میپرسم ! 😉 خوبی ؟

  6. Crow Lady :گفت

    مامان!به نظرم مهربون ترین کلمه ی دنیاس!جاش واقعا خالی نباشه.امیدوارم زود برگرده.

پاسخی بگذارید

