October.. and then I am gone…

به فلانی گفته بودم نپرس من دکترایم کی تمام میشود. خودش هم دکترایش را یک سال پیش گرفت و می‌داند چه دردی دارد این سوالِ لعنتی. اما می‌پرسد.

خیلی‌‌ها هستند می‌‌پرسند. و من هر چه میگویم نپرسید نمی‌فهمند.

آن‌ یکی‌ هم هر بار من را می‌بیند اصرار می‌کند که دکترا را که گرفتی‌ بمان پست داک را هم بگیر. هر بار از او اصرار و از من انکار که نمیخواهم.

گوش نمی‌دهند. چه کنم.

این نوشته در دکترا ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای October.. and then I am gone…

  1. صاب مرده :گفت

    موافقم، باید قانونی بر علیه پرسیدن این سوال وضع کرد.

  2. mErsAd :گفت

    پست داک دیگه قول اخرشه ؟ بعدش دیگه میتونی بشینی سر خونه زندگیت؟ یا نه بازم ادامه داره ؟

  3. Fokomul :گفت

    مزخرف‌ترین و آزاردهنده‌ترین سوال عالم!

  4. mErsAd :گفت

    حالا هر وقت گرفتی بیا بگو، بشینیم واسه بعدش برنامه ریزی کنیم ، :ی

پاسخی بگذارید

