مهمانی

دلم می خواد یه سفره بندازم اینجا تو همین وبلاگ. همه دور هم جمع بشیم چایی بخوریم جوک بگیم درد و دل کنیم دور هم بخندیم گریه کنیم بعد هم هرکی بره سر زندگیش تا دفعه ی بعد که تو وبلاگ یکی مهمونی بود.

این نوشته در آرزوها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای مهمانی

  1. گیلدا :گفت

    آخ گفتی! منم هستم. بعدش بیاین وبلاگ من!

  2. mErsAd :گفت

    وبلاگ من خواستین بیاین یه پک علف هم بیارین.
    با تشکر.

  3. ضد جنگ :گفت

    من میتونم قلیونمو بیارم؟

  4. اتفاقاً خيلى هم خوبه منم بذار تو دوره
    بوووووووس هزار تا

  5. Fokomul :گفت

    چه ایده‌ی خوبی اتفاقن 😉

پاسخی بگذارید

