پنجره ای بگشایید، تشنه ی نورم

کامنت ژینا در مورد پست قبلی من رو به فکر برد. من خوشحالم که می آیید و می نویسید و من را به فکر می برید. باور دارم در پست قبلی زیاد از حد ایده آلیست نوشتم. از نوشته ی خودم، بعضی جاهایش را قبول دارم و بعضی را نه. درست است که عشق مثل حرارت که از جسمی به جسم دیگر منتقل می شود، می تواند از آدمی به آدم دیگر منتقل شود، اما خب ما به هر حال نیازش داریم. این آن چیزی است که از نوشته ی قبلی برداشت نمی شود و این که برداشت نمی شود من را آزار می دهد. وگرنه در حال حاضر با بقیه اش مشکل ندارم!  نمی شود انکار کرد که وجود عشق امیدبخش است، چرا که اغلب نوید بخش وجود کسی است که دوستش داریم و و دوستمان دارد. هرچند اغلب عشق ها به یک تراژدی بزرگ بدل می شود که در آن یکی از طرفین قضیه دلش جای دیگری بند است! امیدواری ناشی از عشق، حتی از نوع یک طرفه اش (که البته در انتها به افسردگی و دیوانگی می انجامد) می تواند دل را، هرچند کوتاه مدت، روشن کند. مثلا خود من را  آنقدر دلخوش و سرخوش و هیجان زده می کند که برایش شعر می گویم.

من می دانم که آن مرد عصبانی نوشته ی قبلی، ناراحتی اش از ناجوانمردی ها بود، و تصمیم گرفته بود اعتماد نکند، باور نکند، و از بس ترسیده یک گوشه بنشیند و با خودش شاد باشد. سخت است بعد از اینکه دیوار بی اعتمادی قدش خیلی بلند شد، آن را به یکباره خراب کرد، اما من و مرد عصبانی درونم می خواهیم یک پنجره باز کنیم در این دیوار، و کمی کمتر بترسیم.

من ترسیده ام، خیلی زیاد. و دیوار بی اعتمادی ام تا بی نهایت قد کشیده. کلنگ بدهید می خواهم یک راه کوچک به آن سو باز کنم.

می بوسمتان. خیلی زیاد.

این نوشته در از آنچه نمی دانیم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای پنجره ای بگشایید، تشنه ی نورم

  1. meykade66 :گفت

    مسئله اینجاست که دیوار بی اعتمادی با شک هم همراه هستش . یعنی شما سعی می کنی اعتماد کنی و بی اعتماد نباشی اما شک مثل ی پشه مزاحم و سمج مرتب دور و برت ویز ویز می کنه و اعصابت رو به هم می ریزه . نمی زاره راحت تصمیم بگیری و فکر کنی . مرتب در گوشت در مقابل هر رفتار یا عکس العمل طرف مقابل ویز ویز می کنه . و وای به وقتی که طرف هم نا خواسته و غیر ارادی ی سوتی بده . دیگه تمومه . بر می گردی سر خونه اولت دوباره

  2. ژینا :گفت

    خدا کنه ناراحت نشده باشی با حرفای من! اصلا فکر نمی کردم اینقدر به فکرت فرو ببره. بهرحال این قسمت که میگی عشق به یه آدم دیگه منتقل میشه را کالملا قبول دارم یادکه یه داستانی خوندم یه بار که یه عارف به جوونی که معشوقش رهاش کرده بود میگفت تو یزی را از دست ندادی، فقط عشقت به یه نفر دیگه منتقل میشه و دقیقا همینه اینقدر منتقل میشه تا اون که باید ارزشش را بفهمه پیدا بشه. برای بعضیا که خوشبحالشون این اولین فرده! ولی اون بی اعتمادی که حرفشم میزنی یه معضلیه گریبانگیر دختران این دوره از روزگار و البته شاید دختران ایرانی فقط شده و هی باعث میشه این پروشه زمان ببره چو پسرها واقعا عوض شدند و به همون دلایلی که خودت هم گفتی هی یارشون را عوض می کنند فکر می کنند به بهترش میرسن. بهرحال امیدوارم هرچه زودتر همون بهترینت را پیدا کنی برای همه دختران سرزمینم امیدوارم.

    • goldeneverstand :گفت

      نه بابا ناراحتی کدومه. اتفاقا من رو خیلی هم به فکر برد و خیلی هم ممنونم که اومدی و نوشتی. من هم آرزو می کنم تو به بهترین برسی. می بوسمت.

  3. ژینا :گفت

    ببخشید غلط املایی زیاد داشتم !!!

  4. سورمه :گفت

    راستش دیروز اومدم نوشته ی قبلیتو خوندم و راستش دلم گرفت و پیش خودم گفتم گولدن اشتباه می کنه و تنهایی انقدر هم خوب نیست و عشق انقدر بد نیست و از این حرف ها… ولی چیزی ننوشتم چون باز هم پیش خودم گفتم حتمن گولدن یک اتفاقاتی براش افتاده و به این نتیجه رسیده و الان حال و حوصله ی کسی رو توی زندگیش نداره و وقتی داره می گه من همینجوری خوشحالم خوب تو چه کاره ای چون همین خوشحالی نهایتن مهمه و هر کسی می دونه چطوری خوشحال تره و از این حرف ها…
    الان که این پست رو نوشتی شاد شدم واقعن! خیالم راحت شد که خودت حواست هست به همه چیز…

  5. Fokomul :گفت

    »سخت است بعد از اینکه دیوار بی اعتمادی قدش خیلی بلند شد، آن را به یکباره خراب کرد»…
    این فوق‌العاده است. تهِ کلام همینه به نظرم. و البته شکی که به همه‌ی لحظه‌های خوب هم حتا آتش می‌زنه. حالا که نزدیک به یک ماه و نیم گذشته از این پست، تونستی‌ چیزیو عوض کنی‌؟ کلنگی پیدا کردی؟ پنجره‌ای باز شده؟ چون منم دنبالِ همین کلنگ‌ام!

پاسخی بگذارید

