مامانم

تمام قسمت‌های مدرسهِ مادربزرگ‌ها و کاراگاه شمسی‌ و مادام رو دانلود کردم.

وقتی‌ نگاه میکردمشون تمام مدت سعی‌ می‌کردم یادم بیاد موقعی که ایران با مامانم میدیدم به کجاهاش می‌خندیدیم. بعد تصور می‌کردم اگه مامانم اینجا بود به کجاهاش می‌خندیدیم… در موردش چی‌ می‌گفتیم.

انار خریدم. مزه خونه مون رو میداد.

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای مامانم

  1. ژینا :گفت

    چه خوب، منم برم دانلود کنم مخصوصا کارآگاه شمسی را بهش فکر نکرده بودم!!

  2. ژینا :گفت

    نمی دونم دیدگاهم فکر کنم نیومد. دوباره می نویسم. منم میرم دانلود می گنم فکرشو نکرده بودم که میشه!! کاآگاه شمسی را دوست دارم خیلی

  3. ضعيفه اى از اندرونی :گفت

    ناراحت نشیا ولی انار که تو غربت مزه ی خونه بده از نشانه های ظهور عزرائیل بر شخص است.

پاسخی بگذارید

