The Send Button

من به خودم حق می دهم که همیشه آن آدم منطقی نباشم. آن آدمی که مدتی است حرفش را حساب شده می زند و روی کلماتش فکر می کند و شروع کرده از بالای سقف به رفتار خودش نگاه کردن.

من به خودم حق می دهم گاهی یکباره منطقی نباشم. یا منطقم حکم کند که احساسم را بیان کنم چون دیگر ظرفیت نگه داشتن اش را ندارم.

امروز که نوشتم خیلی دلم برایت تنگ شده بود، و نوشته ام را پاک که نکردم هیچ،  بلکه دکمه ای send را هم فشار دادم، یکی از همان لحظه ها بود. احساسی که ماه ها و ماه ها من را کشت، احساسی که نقاش و شاعر و چوب بر درون من را زنده کرد، آن قدر زیاد شد که دیگر توانایی حمل کردنش را نداشتم. اول با یکی دو قطره از چشمهایم برون ریخت و بعد به کلمه بدل شد و سوی آن که باید، پرواز کرد.

این نوشته در در ستایش صبوری و عشق ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای The Send Button

  1. amir :گفت

    چه عالی.زندگی رو فقط همین تحمل ناپذیر شدنهاست که زیبا میکنه حتی اگر در لحظه دردناک باشند

  2. بسیار کار خوبی کردی .گاهی واقعا» باید جور دیگر بود . باید!!!! فهمیدی عزیزم ؟؟؟؟؟

  3. محمد رضا :گفت

    چه خوب من هم گاهی به این شجاعت و شهامت نیاز دارم …

  4. گیلدا :گفت

    چی بهتر از این

  5. bienteha :گفت

    چه کسی می تونه ادعا کنه که همیشه یه آدم منطقیه؟
    اصلا کی گفته آدم باید همیشه منطقی رفتار کنه؟

  6. شاه بلوط :گفت

    یه زمانی این طوری منطقی بود…خیلی حرفها رو نگفتم…بعدها پشیمون شدم…حس میکنم اگر می گفتم هم چیزی عوض نمی شد اما حداقل دینی به گردن خودم نمی موند

  7. سمن :گفت

    می فهممت، خیلی.

پاسخی بگذارید

