دلم برایت تنگ شده است. برای ذره ذره ات.

من دلم برای خانه مان تنگ شده است.

من دلم برای محله مان تنگ شده است.

من دلم برای بازار رضا تنگ شده است.

من دلم تنگ شده که بروم توی انقلاب چرخ بزنم کتاب ها را نگاه کنم

بروم کانون زبان

من دلم برای درکه و دربند تنگ شده است

من صبح ها توی خواب و بیداری

یکهو حس می کنم مامانم جایی یکی دومتر آن طرف تر خوابیده است.

بعد یادم می آید که نیست

و دلم تنگ می شود که توی خواب و بیداری

فکر کنم که مامانم چند متر شاید هم چند سانت آن طرف تر من خوابیده

و این راست باشد

من دلم تنگ شده که بروم شیراز

بروم اصفهان

بروم کیش

ببوسمشان

بغلشان کنم

بهشان بگویم دوستتان دارم

شما زیباترینید

بروم تبریز

و ببوسمش

بروم شمال

بروم جنوب

و هردوشان را سفت سفت بغلش کنم

بگویم شما گرمید شما خوبید

من دوستتان دارم

من دلم برای یک ماچ خیلی گنده از ایران تنگ شده است.

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای دلم برایت تنگ شده است. برای ذره ذره ات.

  1. تلخك :گفت

    این حالِت رو می خرم..

  2. ضد جنگ :گفت

    دل تنگی خیلی مزخرف نیست؟من که دارم یاد میگیرم دل تنگ نباشم , البته بهتر بگم سعی میکنم

  3. سمن :گفت

    دو روز سر نزدیم چه قدر پست گذاشتی!
    منم خیلی دلم تنگ شده من یک ساله نرفتم. دو سال خیلیه واقعن استقامتت رو تحسین می کنم

پاسخی بگذارید

