اگه لب داشت.. اگه..

طرف عکس پروفایل فیسبوکش هست: خودش در حالی‌ که داره دوست پسرش رو بوس می‌کنه!

حتما منم فردا باس برم عکسمو عوض کنم بکنم خودم و پشه ام! در حالی‌ که هر دومون داریم لبخند می‌زنیم!

البته ما همدیگرو نمی‌تونیم بوس کنیم. آخه اون لب نداره :)))

عوضش زرت و زرت شبا میاد رو بازوهام می‌‌شینه هی گاز میگیره خون میخوره!

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

24 پاسخ برای اگه لب داشت.. اگه..

  1. اه بدم میاد از این آدمای ندید بدید که این کار ها رو میکنند
    واقعا که یعنی چی هر جا میری هر کار میکنی بیای عکس بزاری تو فیس بوک
    اه اه
    بزار ننه تو عکس خودتو پشه رو بزار :دی

  2. من بارا :گفت

    پشه های من هم هست. …یکیشون هر روز باهام میاد سرکار عصرها هم برمی گرده شب ها هم تا صبح تو گوشم میز ویز می کنه.گاهی هم چندوقتی پیداش نمی شه که من نگران نمی شم البته. دوباره خودش بر می گرده : )

  3. امیر :گفت

    کم کم که باهش زندگی کنی با تغییرات ژنتیکی در اثر همنشینی با تو لب دار میشه، مشکلت حل میشه 🙂

  4. تلخك :گفت

    یادتون نره.. لباتون رو قلوه ای کنید با یک دست هم از اون علامت های خاص که نمی دونم چیه نشون بدید

    • جوجه تیغی :گفت

      اون که به این معنیِ که بیا بیا؟ :دی

      • تلخك :گفت

        نه منظورم اون نیست …راستش نمی دونم معنیش چیه فقط دیدم موجودات موسوم به داف همیشه تو عکس هاشون با دست این علامت رو نشون میدن.. احتمالا یا علامت صلحه یا همجنس گرایی یا شیطان پرستی یا پیروزی یا …

      • goldeneverstand :گفت

        والا تا اونجایی‌ که من میدونم نه خودم داف هستم نه پشه ام! آمریکا بداند که ما (من و اون) دنبالِ این سوسول بازی‌ها نبود و نخواهیم بود!

    • goldeneverstand :گفت

      اون نمی تونه لباش رو قلوه ای کنه. اون فقط می تونه لباش رو غنچه کنه. از اون علامت های خاص بیا بیا هم چون 7-8 تا پا داره فک کن می تونه مثلا با هر دو تا پاش یه دونه از اون علامت ها درست کنه می شه 4 تا!

  5. جوجه تیغی :گفت

    دوست پسرِ هیجان انگیزی داریا:)

  6. pdelfan :گفت

    من هنوز نفهمیدم این پشه ها روزا کجا می رن؟ یعنی تمام هال پنجره هاش توری دارن، الا اتاق من! بدبخت یکیشون هفته ی پیش خورد به لامپ یکدفه دیدم یه دودی بلند شد، سوخته بود بدبخت.

  7. yorgunqarpiz :گفت

    تذکره البشه جلد الثانی تالیف غولدن وئرستاند

  8. ahkeintor :گفت

    خداییش من اون پشه زبون بسته رو ترجیح میدم !

  9. عليرضا :گفت

    جدیداً کتاب های کافکا يا سو رئال زیاد نخوندی؟ 🙂

  10. گاریچی :گفت

    حالا تو لب بگیر مشکلی نیست:دی با فتوشاپ پشه رو بزرگ میکنیم!

  11. وبلاگ بارباپاپا :گفت

    لب داره،لبش کوچولوه 🙂

پاسخی بگذارید

