روشنایی من از تو.. روشنایی تو از من…

تو باشی‌ یا نباشی‌

تو دور باشی‌ یا نزدیک

فرقی‌ نمیکند

فکر من پرواز می‌کند

در آغوشت می‌گیرد:

گرمِ گرم،

میبوسدت

و با تو هم قدم،

نفس به نفس

گام بر می‌دارد

تو باشی‌ یا نباشی‌

تو دور باشی‌ یا نزدیک

فرقی‌ نمیکند

چراغی که بر افروخته ای

در قلبم روشن خواهد ماند

…..

پگاه

light-at-the-end-of-the-tunnel

light-at-the-end-of-the-tunnel

این نوشته در اشعار من, در ستایش صبوری و عشق ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای روشنایی من از تو.. روشنایی تو از من…

  1. محمد رضا :گفت

    تو باشی‌ یا نباشی‌، تو دور باشی‌ یا نزدیک، چراغی که بر افروخته ای، در قلبم روشن خواهد ماند
    اما
    فرق میکند
    ای کاش که باشی
    نزدیک نزدیک

پاسخی بگذارید

