دوستم

یه پشه هس.. شبا که من کار می‌کنم اونم میاد هی وز وز می‌کنه.. هی از این ور اتاق به اون ور اتاق..

تنهاس بنده خدا اونم. می‌خواد توجهم رو جلب کنه..

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

9 پاسخ برای دوستم

  1. محمد رضا :گفت

    گاهی همین دوستها هم غنیمتند …

  2. Mahta :گفت

    Che dardnake tanhaieee
    😦

  3. با پشه کش بهش توجه کن [+سلام شکار. -سلام شکارچی.] :))

  4. خراباتی :گفت

    گاهی هم آدم باید ببینه چرا پشه ها تنها دوست هاش هستن و بهش توجه میکنن !

  5. سمن :گفت

    dust dashteam weblogeto . link mikonam ba ejaze

  6. ی وقتایی حتی متئجه دوستیشون نمیشیم
    اینقدر تنهایی شدت زیاد میشه که عصبی میشیم و اونا رو هم دور میکنیم از خودمون یا میکشیمشون 😦

  7. فکر کنم منظورت تنهایی پشه هه بوده دی):

  8. وبلاگ بارباپاپا :گفت

    یه عنکبوت کوچولو توی اتاق من بود میخواستم ازش عکس بگیرم با تمام سرعت فرار میکیرد بعد یه هو ثابت وای میستاد یعنی فکر میکرد من دیگه ندیدمش اینجوری الان منو پیچونده و دیگه نمیتونم بخورمش 🙂

پاسخی بگذارید

