آتشی که تو برافروخته ای

«دوستت دارم»،

واژه ی کمی است

برای آنکه بدانی

با قلبم چه کرده ای.

 

این نوشته در در ستایش صبوری و عشق ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای آتشی که تو برافروخته ای

  1. عليرضا :گفت

    به به ! دوس دارم اين حالت رو ! من که خيلی وقته حسش رو گم کردم.
    اين پست من رو ياد اين شعر انداخت:
    ني به آتش گفت: کين آشوب چيست؟
    مر تو را زين سوختن مطلوب چيست؟
    گفت آتش بي سبب نفروختم
    دعوي بي معنيت را سوختم

  2. خراباتی :گفت

    گلدن
    ما مشهدی ها وقتی می خواهیم ازکسی تعریف کنیم یا بگوییم که چقدر دوستش داریم از فحش استفاده می کنیم
    مثلا
    پدر سگ خیلی دوستت دارم
    یا
    حرومزاده چقدر خوشگلی
    یا
    درموارد خیلی از الفاظ خانوادگی برای نشان دادن شدت موضوع استفاده می کنیم
    مثلا
    خواهر….. عجب تیپی داره !!!!!!!!
    این آخری دیگه خیلی شدتش زیاده :)))))
    این ها همه شوخی بود اما این رو قبول دارم که گاهی کلمات نمیتونن بار واقعی آنچه را که اتفاق میفته نشون بدن

    • mErsAd :گفت

      نمیخوام فوضولی کنما شرمنده ولی انصافا تو رو یکی بگی حرومزاده چقد خوشگلی حتما باید بهش بربخوره، ما به عنوان فحش استفاده میکنیم :ی

      • خراباتی :گفت

        mErsAd جان
        شما به جمله آخر توجه نکردی که نوشتم شوخی بود و بطور اغراق شده و طنز این موضوع رو مطرح کردم
        یعنی اینکه یه همچین چیزی وجود داره اما نه با این شدت و حدت
        :دی
        شاد باشی
        خراباتی

  3. bienteha :گفت

    پر احساس نوشتی.
    دوست دارمش.

  4. خراباتی :گفت

    گلدن جونم دلم برات تنگ شده کجایی؟
    بیا از عاشقی هات بنویس دلمون باز شه
    بدونیم هنوز هم از این چیز ها هست تو زندگی امروز

  5. parykateb :گفت

    خوبه!

  6. Fokomul :گفت

    و البته انصافن و صادقانه این یه سر و گردن از شعر(!!!) من بالاتره. خیلی دوست داشتم

پاسخی بگذارید

