دوستت دارم، پس ته دیگم را با تو شریک میشوم

این چند باری که بادمجون درست کردم هر بار که خواستم ته دیگ برنج را بخورم فکر کردم وای چقدر خوشمزه است و حتما باید نصفش را برای مامانم کنار بگذارم. بعد یادم میامد که او نیست و همه‌اش را تنها میخورم! هم خوب بود، چون همهِ ته دیگ مال خودم بود! هم بد بود، چون من هر چیزی را باید لذتش را با مادرم تقسیم کنم.

دیشب داشتم فک می‌کردم که ۲ هفته دیگر که مامانم می‌‌آید، برایش بادمجان درست می‌کنم. بعد یادم افتاد ته دیگش را باید نصف کنیم! یک جوری شدم! هم خوب بود، چون معنی‌‌اش این بود که مامانم اینجاست، هم بد بود، چون دیگر تمام ته دیگ مال من نبود!

صبح زیر دوش فکر کردم ماکارونی‌ هم درست می‌کنم، از این ماکارونی‌ دراز ها. سس هم می‌ریزم. خوب میشود.

بعد فکر کردم وقتی‌ آمد اینجا، همان شبش باهم می‌رویم کباب می‌خوریم. مزه میدهد.

توی راه فکر کردم این بار که می‌‌آید یا باید هامبورگ برویم یا پاریس یا آمستردام. آخر با خودم برای پاریس به توافق رسیدم. گفتم وقتی‌ زنگ زد و گفت ویزایش را گرفته، سفر پاریس را رزرو می‌کنم.

ظهر زنگ زد گفت بهش ویزا نداده اند. عصبانی‌ شدم. همین.

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای دوستت دارم، پس ته دیگم را با تو شریک میشوم

  1. آواره در آمستردام :گفت

    خيلى بدتر از همينه كه عزيزم !!! خيلى متاسف شدم ، هيچ معلوم نيست اينا چشونه ؟! يه بار ويزا ميدن يه بار نه !!! ولى نيمه پر ليوان : همه ته ديگ مال خودته !
    البته اگه بدلت بشينه !!!

  2. nnastarann :گفت

    چقدر ضدِ حال بود:|

  3. mErsAd :گفت

    اهان راستی این پستایی که پاک میکنی یا متنشو حذف می کنی خیلی توهم سنگین میده به ادم :ی :ی

  4. دوست داشتم این نوشته را تا رسیدم به خط آخر

  5. Morteza :گفت

    منم از ته دیگ واقعن لذت می برم … به یه تبحرهای خاصی رسیدم توی ته دیگ درست کردن ! یه دوره انواع و اقسام ته دیگ ها رو امتحان کردم … حتی چیزای من درآوردی !
    همیشه با خودم فکر می کنم حتی اگه یه روز از عمرم باقی مونده باشه میام پاریس !

  6. بازتاب: از آنچه نمی‌‌دانیم: در ستایشِ ته دیگ | Goldene Verstand

پاسخی بگذارید

