نیازمند یک فقره حضانت هستم از طرف یک فرد ذکور

مامانم رفته برام از بانک پارسیان ارز دانشجویی بگیره، مرتیکه گفته باباش باید بیاد!!!!

بعد گفته حالا باباش نیست برگه حضانت بیارید! یعنی یه دختر به سن من هنوز به این نیاز داره که ثابت کنه سرپرست قانونی اش مادرشه یا باباشه! حالا اینکه اصلا من سرپرست می خوام چی کار بخوره تو سرم!

بعد گفته تو وکالتامه باید می نوشته «وکالت برای ارز دانشجویی»! اینجا فقط نوشته «وکالت کارهای ارزی»!

بعد گفته نامه ی دانشگاه چرا خارجیه ما نمی تونیم اینو بخونیم! (انتظار دارن دانشگاه به فارسی نامه بده بهشون!)

مرتیکه، حضانت دختر مال زیر 7 ساله نه مال دختری با قد و هیکل من! بعد هم ارز مگه زن و مرد داره که «بابا» باس بیاد! مهم اینه که طرف از من وکالت داره! حالا «طرف» هر کسی می خواد باشه!

نه واقعا شماها چه مرگتونه اونجا؟

پ: مامانم رفت یه بانک دیگه (سامان فک کنم!) هیچ کدوم از این بازی ها رو در نیاورند راحت کارش رو انجام دادند!

این نوشته در پدر من را بگیر پدر او را پس بده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای نیازمند یک فقره حضانت هستم از طرف یک فرد ذکور

  1. يعنى وقتى همچين چيزايى ميشنوم احساس خودمو جر دادن بهم دست ميده !!!!!

  2. ضد جنگ :گفت

    من بعد سربازی یا از این مملکت میرم یا با یه گلوله خودمو خلاص میکنم گزینه سوم وجود نداره

  3. فاطمه :گفت

    کلا اینجا حس میکنن زنها گاوهائی هستند که باید تو خونه هر چی شوهر داد بگیره و حرفی نزنه
    بچه بزاد
    و در همین حد

  4. پول می خواسته مرتیکه. نمی دونم نرخ رشوه چنده، می تونم بپرسم برات

  5. Morteza :گفت

    عجب مادرقحبه هایی ن ها ااا !

  6. Crow Lady :گفت

    ببین عزیزم!!!!تو دختری!!!!دختر!!!دختر یا باید دختر باباش باشه یا زن شوهرش!!!!!!!!!!!!!!!چه معنی داره که دختر،دختر مامانش باشه؟!!اونم مامانی که خودش باید زن شوهرش باشه!!!!و البته ناموس داداشش!!!!دقت کنی می فهمی اون مردک درست می گفته!!!

پاسخی بگذارید

