به اینم می گن حواس؟

دارم برای مامانم پرواز رزرو می کنم. عین ابله بهش زنگ زدم می گم تاریخ تولدت کی هست! بعد نگاه می کنم می بینم تو کامپیوترم نوشته ام. بهش می گم خودم می دونم قطع می کنم!

بعد تاریخ تولد رو وارد می کنم.. بعد از نیم ساعت تازه دوزاریم می افته که تاریخ، تاریخ امروزه!

بعد همزمان یادم می افته تولدش همین امروزه! اصلا خیلی ضایع می شه!

مجبور می شم دوباره زنگ بزنم تولدش رو تبریک بگم!

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

11 پاسخ برای به اینم می گن حواس؟

  1. istgahesarab :گفت

    کاش یه روز منم برای مامان بلیت رزرو کنم تاریخ تولدش یادم بره .قدر بدون

  2. با سلامِ دوباره به تو دوست عزیزم،

    پیغام‌هایت مدت‌ها از چشم من پنهان مانده بودند و من همین امروز کشف کردمشان! از پیدا کردنت خیلی‌ خوشحالم. راستی‌ تولد مامان مبارک 🙂

  3. مصطفا :گفت

    دست شما درد نکنه! حالا دیگه ما شدیم «غوزک پلاستیکی» باشه! خودت بگو به چه اسمی بهت لینک بدم؟

  4. nnastarann :گفت

    خدا کسی رو تو این موقعیت قرار نده p:

  5. mErsAd :گفت

    یه بار بعد شام دیدم همه دارن به مامانم کادو میدن ، من همینطوری نیگا میکردم ، تولدش بود
    |:

  6. سوتيه بدى بود ، اميدوارم مامانت دلگير نشده باشه !!!

  7. سوتيه بدى بود ، اميدوارم مامانت دلگير نشده باشه !!!
    متعجبم كه چطور تاريخ تولد مامانتو نميدونى

پاسخی بگذارید

