وقتی من بغل می خواهم

دلم می خواهد به یکی بگویم بیاید و من را سفت بغل کند. سفت سفت. یک بغل طولانی. آدم خاصی مد نظرم نیست. چون تحت فشار روانی و روحی هستم دلم یک بغل طولانی می خواهد. به نظرم بغل برای سلامتی و رفع استرس خوب است.

من حتی دلم می خواهد یک نفر امشب پیش من بخوابد و تا صبح من را سفت بغل کند.

به هر حال من امروز بعد از اینکه از دادگاه برگشتم  آنقدر تحت فشار روحی بودم که دلم می خواست بروم یک جایی پیدا کنم که فقط جیغ بزنم و جیغ بزنم که تمام استرس ها از درونم تخلیه شود و از گلویم برود بیرون. اما جایی را نمی توانستم پیدا بکنم. بعد از توماس پرسیدم که آیا می توانم او را بغل کنم. و هم را چند ثانیه بغل کردیم. و من احساس بهتری پیدا کردم.

و بعد سوار دوچرخه شدم که با ایفان برای ناهار بیرون برویم و سیل باران می آمد و کسی در خیابان نبود و من همین طور که می راندم جیغ زدم جیغ زدم و احساس بهتری پیدا کردم.

به نظر من جیغ زدن و بغل کردن موهبت های بزرگی هستند.

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

7 پاسخ برای وقتی من بغل می خواهم

  1. نمیدونم الان چند ساله که کسی رو بغل نکردم شاید 5 سال

  2. nnastarann :گفت

    به شدت باهات موافقم. در این جور مواقع یک آدم از توی ذهنم ساخته می شه بدون صورت و جنسیت و میاد از توی کله ام آروم بغلم می کنه موهامو نوازش می کنه تا خوابم ببره. مالیخولیا دارم شاید

  3. mandalacircle :گفت

    به نظر من هم! فقط نمی دانم چرا اینقدر از موهبت ها محرومیم!

  4. پری کاتب :گفت

    بیا بغل من رفیق..

  5. خراباتی :گفت

    بابا , پری می خواستم بگم گلدن بیاد بغل من
    تو زودتر جنبیدی
    گلدن هر موقع بغلیت پیش پری تموم شد , من اینجام . نگران نباش رفیق . من هم بد جوری بغل لازمم .
    یک شونه هم برای گریه لازم دارم . اگر جایی سراغ داشتی خبرم کن
    شاد باشی
    خراباتی
    پ.ن : راستی دادگاه برای چی ؟ ببخش فضولی می کنم !

پاسخی بگذارید

