من سر مستم

من خیلی وقت ها حس می کنم دارم پرواز می کنم.
مثلا وقتی شعر می گویم. و از شعر خودم لذت می برم.
وقتی که فیلم خوبی می بینم.
وقتی که از کسی خوشم می آید.
وقتی فکر می کنم کسی از من خوشش آمده.
وقتی قیافه ی خودم را توی آینه می بینم و از خودم خوشم می آید.
وقتی دوچرخه سواری می کنم.
وقتی سوار دوچرخه هوووووو هووووووو می کنم و داد می زنم و جیغ می کشم و آهنگ های توی هدست را بلند تکرار می کنم و مردم بر می گردند من را نگاه می کنند.
وقتی روی دوچرخه می ایستم. وقتی یک دستم را از دوچرخه جدا می کنم و با آهنگ می رقصم.

من خیلی وقت ها حس می کنم دارم پرواز می کنم. من خودم را می بینم که از پنجره می پرم و دست هایم باز است و پرواز می کنم.
من خوشحالم.
و این خوشحالی را می خواهم به همه بدهم.

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای من سر مستم

  1. خوبه. دوست دارم اینو
    وقتی سوار دوچرخه هوووووو هووووووو می کنم و داد می زنم و جیغ می کشم 🙂

پاسخی بگذارید

