آتیش می گیرم. همین.

حکم ۲۵ ضربه شلاق برای محمود شکرایه به دلیل کشیدن کاریکاتور نماینده مجلس

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای آتیش می گیرم. همین.

  1. مطمئن هستم اینجا کامنت نوشه بودم. هیچ بد هم ننوشته بودم
    سانسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسور چی

  2. خاک بر سر ورد پرس که میونۀ مارو به هم می زنه 🙂
    چرا گیر داداه به من؟ من که دفۀ اولم نیس میام اینجا. دِ….دستمو نگیر یدونه بزنم تو گوشش
    شایدم باعث شد بعد یه سال بیای یه کامنت نیم خطی برای ما بنویسیی. بازم جای امیدواری هست

پاسخی بگذارید

