امشب بایرن مونیخ برنده شد. با ایمن دوست دختر تونسی ام رفتیم اول سینما. بعد که فیلم تموم شد رفتیم یه بار‌(کافه) و از تلویزیون اونجا نیمه ی دوم بازی رو تماشا کردیم. تمام بار ها پر از آدم بود و همه یه تلویزیون گذاشته بودند که مردم بازی رو تماشا بکنند. موقع پنالتی ها هروقت بایرن گل می زد همه هم دیگر رو بغل می کردند.. و بعد .. ما بردیم! من کلی جیغ زدم و مردم تو خیابون بالا پایین می پریدن و ماشین ها همین جوووووووور بوق می زدن و حال خیلی خوبی بود. من هم به نوبه ی خودم با بوق دوچرخه تمام مدت بوق زدم! وسعم بیشتر از این نمی رسید! فردا هم دارم می رم هانوفر! تعریف می کنم بعدا!

این نوشته در آلمان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای

  1. آفرین بهت که بووووووووووووق می زدی

پاسخی بگذارید

