یک زن ایرانی روشن فکر باهوش

من یک زن ایرانی روشن فکر باهوش می شناختم که اینجا به خاطر شوهرش حجاب می گذاشت.
شوهرش هم همه ی دختر های بی حجاب را به چشم فاسد می دید. یکبار به طور اتفاقی من افتادم وسط جمع دو تا خانواده ایرانی که همگی با حجاب یا ریشو بودند! ایستاده بودم و احساس می کردم لختم! داشتم قضیه را تعریف می کردم و می خندیدم که شوهرش گفت خب حالا به خاطر بقیه ایرانی ها حجاب کن! یک بار هم که بلوز دامن پوشیده بودم گفت خبری است؟!!!! سر همین قضیه دیگر هیچ وقت با شوهرش حرف نزدم.

این نوشته در ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای یک زن ایرانی روشن فکر باهوش

  1. پس اون حجاب چی بود روسرت تو اون عکس سفرنامۀ ناصر خسرو ( که البته در آینده اتفاق خواهد افتاد)
    راستی من بهت گفتم که پیغمبرم؟
    به اون آقاهه بگو کاپیتان گفت گه زیادی نخور، اینجا آلمانه بدبخت عقب افتاده ازگل فرصت طلب
    ببخشید تند شدم

  2. نظر منو خاطرات پاک شده گفت. حرفی ندارم

پاسخی بگذارید

