عرب عرب عرب

توی کلاس آلمانی مان یک پسره است که عرب است. اولین جلسه که آمد با زنش بود. هردو دانشجو هستند احتمالا. زنش روسری سفت و سختی بسته بود طوری که یک تار مو هم پیدا نبود که پسرهای دیگر دلشان ضعف برود.
فکر کردم ایرانی است. گفتم نزدیکشان هم نمی روم.
بعد موقعی که هر کس خودش را معرفی کرد گفت مال لبنان است.
بیشتر عصبانی شدم.
خدا شاهد است هر جلسه که می بینمش می خواهم یک کتک مفصل بزنمش. چون اولا عرب است و چون دوما زنش حجاب دارد. سوما چون شبیه اولین دوستم است که مذهبی بازی درمی آورد (بخوانید مرز خودش را نمی دانست) و دهن من را سرویس کرد!

این نوشته در درباره ی کشورهای دیگر, درباره آدم های دیگر ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای عرب عرب عرب

  1. نه دیگه! شخصی نکن مسئله را. از طرف من بزن تو ملاجش

پاسخی بگذارید

