خب مامان من رفت. بعد از 3 ماه جمعه رفت و ما به طرز خیلی مسخره ای حتی نتوانستیم خداحافطی کنیم چون مامان من از گیتی که در آن افراد را چک می کنند رد شد و کلا ناپدید شد و بعد از 10 دقیقه دیدم یکی دارد داد می زند پگاه پگاه و دیدم مامان من رفته آن بالای پله ها و دارد داد می زند که دیگر نمی تواند برگردد و خب این قضیه برای من واضح بود که نمی تواند برگردد ولی انگار برای مامانم واضح نبود و به همین دلیل بود که یکباره ناپدید شده بود چون فکر می کرد که می رود و کارهایش را می کند و برمی گردد و من را بقل می کند و خداحافظی می کند.

من هم از آن پایین برای مامانم که آن بالا بود دست تکان دادم و گفتم خدافظ و برگشتم انگار که اصلا به تخمم نباشد. البته من تخم ندارم اما اگر داشتم هم فرقی نمی کرد.

اما من خوشحالم که هم را بقل نکردیم چون من خوشم نمی آید گریه کنم یا اینکه مامانم گریه کند و خوشم هم نمی آید بگویم دوستت دارم یا دلم تنگ می شه یا دلم تنگ شده چون من خیلی تخمی هستم و احساساتم را نشان نمی دهم. و در نتیجه خیلی خوشحالم که قضیه به بقل کردن کشیده نشد.

آن دفعه که مامانم بر می گشت هم یکباره وسط فرودگاه زد زیر گریه و من هم انگار نه انگار خب کاری نمی توانستم بکنم و مسخره بود که بنشینم من هم گریه کنم چون گریه کردن کار مسخره ای است که باعث تهییج نفر مقابل می شود که بیشتر گریه کند و مامان من هم قابلیت این را داشت که بیشتر گریه کند و من این را نمی خواستم.

به هر حال همین است قضیه و مامان من رفته و از دیروز من حداقل هر نیم ساعت دارم زنگ می زنم ایران و دهنم سرویس است از این که خودم تنها توی اتاقم و شب که می آیم خانه هیچ کس خانه نیست و این خیلی مزخرف است و دو تا آرام بخش خوردم و به حالت انفجار رسیدم ولی گریه نکردم و نخواهم کرد.

و جمعه رفتم کباب خوردم و کوفتم شد چون هزار بار به مامانم گفتم بیا یه بار دیگه با هم بریم این رستوران ایرانیه و هر بار نشد و من کوفتم شد چون خیلی خوشمزه بود و مامانم آنجا نبود که بخورد.

و دیروز هم استخر رفتم و دهنم سرویس شد که مامانم نیست که با من شنا کند و کلا زندگی تخمی است و خواهد بود تا زمانی که مامانم برگردد.

این نوشته در مامان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

