Golden Ass

آیا می دانستید هر روزه بسیاری از افراد با جستجوی عبارت «کون طلایی» یا «باسن طلایی» به وبلاگ من می رسند؟ آیا شما دوست عزیزی که این نوشته را می خوانید هم به دنبال چنین چیزی بودید؟

 

این نوشته در وبلاگ من ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای Golden Ass

  1. ivy :گفت

    daghighan hamin tore golden jan!!;)

  2. drprincess :گفت

    ببین گلدن جان حالا مال تو که خوبه. یک شخص یا اشخاصی با جدیت تمام کافهای مختلف رو سرچ میکنند و میان وبلاگ من. سرچها صرفاً عبارتن از ترکیبات ک.و.ن و ک.س به همراه تپل . چند روز پیش بچه های تپل مپل هم اضافه شده. من اولش فکر کردم که گوگل قاط زده ولی بگمانم جریان چیز دیگه ایه چون خودم هم این عبارات رو سرچ کردم و اصلا وبلاگ من تو نتایج سرچ نمیاد. اگه احیاناً فهمیدی جریان چیه به منم خبر بده

  3. حالا کون طلایی را می خواهند چیکار کنن؟ I wonder

  4. نچ نبودیم،دنبال خواندن مطالب بودیم

  5. بازتاب: موضوعات مورد علاقه | Goldene Verstand

پاسخی بگذارید

