دیروز 20 نفر نشسته بودیم سر میز. توماس به مناسبت تولدش برای همه سوسیس سفید خریده بود. همه کاغذ دور سوسیس رو کندن بعد سوسیس رو خوردن. من با کاغذش خوردم! نمی دونم از گشادیم بود یا از گشادیم.

بعد یه بار هم برلین که بودیم رفتیم سوسیس بخوریم. مامانم دید همه دارن پوستش رو می کنن فقط ماییم که داریم با پوست می خوریم. گفت مثکه باید پوستش رو بکنیم.

من اول اصلا کامل منکر شدم که دور سوسیس پوسته. بعد گفتم نه این عیب نداره با پوستش هم می شه خورد!

 

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای

  1. بانوی باران :گفت

    عزیز دلم من که شوهر ندارم :دی
    اون فقط ی عقولانه نوشت بود همین

  2. =))) آره لابد از گشادیت بوده

  3. مولود :گفت

    ای جــــــــــان…اصلا خوب کردی…گشادی حق مسلم است اصلا

پاسخی بگذارید

