من فقط یکبار سیگار کشیدم. دو پوک هم بیشتر نزدم. رفته بودیم یکی از کوه های تهران شاید دربند شاید هم درکه… از کوه که آمدیم کنار میدان کوچکی در تجریش روی زمین نشستیم تا بقیه که با ماشین دیگری پایین می آمدند هم برسند. بقیه سیگاری روشن کردند و مشغول شدند. سیگار بقلی ام را گرفتم. دو پوک زدم. و داستان به همین جا ختم شد.

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای

  1. خوش بحالت. یعنی آفرین دختر گل. من هم از 15 سالگی تا امروز که چس مثقال با 60 فاصله دارم، یکروز نشده که نکشم
    سیگار بغلی ات را گرفتی. بقلی چیه؟ نمره ت شد 18. دومی را نمیگم که سرم داد نکشی

    • goldeneverstand :گفت

      تا به حال صد نفر به من گفته اند که بقل غلط است و بغل درست است. اما هر بار یادم می رود کدام درست بود و متاسفانه هر بار نگارش غلط را انتخاب می کنم!

  2. منم فقط یه بار چند پک زدم بعدش استفراغ کردم

پاسخی بگذارید

