دلم برای تابستان تنگ است!

صبح ها که با دوچرخه می رم حس می کنم به جا تو خیابون دارم توی فریزر دوچرخه سواری می کنم.. شبا که بر می گردم خونه حس می کنم یکی داره تیکه های یخ می ذاره تو دهنم و اونارو می ماله به سر و صورتم..

نوک انگشتام از زیر سه دستکش کلفت که مخصوص اسکی هست چنان یخ می زنه که درد می گیره!

و ..

بله..

اینجا زمستان است!

 

این نوشته در آلمان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دلم برای تابستان تنگ است!

  1. به هر بدبختی بود بالاخره ریدر باز شد تا لینکت کنم اما نمیدونم دوباره کی فیلتر شکنم کار کنه که بیام بخونمت
    آخه کلی وقتمو میگیره این کار چون سرعت با فیلتر شکن خیلی پایین میاد
    ولی بدون دوستت دارم

  2. ivy :گفت

    منم دقیقا همین حرف هاب بانوی باران 😀
    بعدشم بگم باز به کشورهای جهنم خیز فک کن.

پاسخی بگذارید

