فیلم

زندگی خودم رو مثل یه فیلم سینمایی می بینم… با تمام ناراحتی ها و شادی ها و افسردگی ها و هیجان ها… اما یک فیلم سینمایی خیلی واقعیه… که همیشه یه چیز جدید توش اتفاق می افته… مهم نیست خوب یا بد… هیجان اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد من رو وادار می کنه که بخوام این فیلم رو نگاه کنم…

 

حتی اگر یک روز بمیرم هم ناراحت نمی شم.. این بخش کاملا موجهی از همین فیلم است… تنها می دانم که حق ندارم خود به دست خودم این فیلم را متوقف کنم… چون واقعا نگاه کردنش را دوست دارم….

این نوشته در از آنچه نمی دانیم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای فیلم

  1. کلی فیلسوف شدی ها 🙂

پاسخی بگذارید

