دخترانی که فرشته هستند

خارجی هایی که اینجا می نشینند و از سیاست یا مذهب می گویند فقط چون شکم سیرند این ها را می گویند. مشروبشان را خورده اند با دوست دخترشان عشق کرده اند مسافرتشان را رفته اند حالا کاری ندارند می گویند بیایید در مورد سیاست یا مذهب حرف بزنیم.
نمونه اش دوست من اریک.
حرف سر محدودیت ها بود. گفتم در ایران دخترها دوست دارند ازدواج کنند. این یک عمر طبیعی است. خود من هم جایی در ته وجودم دوست دارم ازدواج کنم. البته این نیاز برای ازدواج جایی شدید تر می شود که امکان داشتن دوست پسر و ارضای نیاز جنسی هم نیست.
اریک گفت بله! ما هم اینجا مشکلاتی داریم! مثلا آدم قبل از 18 سال حتما رابطه داشته باشد چون اگر نداشته باشد تمام هیجان می خوابد!!!!
بعد هم گفت که
my sex life has been ruined!!!
because when I was in high school, the TV was saying all the time that women can NOT reach orgasm! and as a result no girl in the school wanted to have sex! and we boys couldn’t do any thing about it!!!!

and it is how my sex life has been ruined!!!
خب در نظر بگیرید که ایشون تا به حال هر چند تا دوست دختر که خواسته اند داشته اند و راحت می توانند با هرکسی بیرون بروند و…
و با این حال آنقدر توقعات و توهمات بالاست که هنوز می گوید:
my sex life has been ruined!

چرا؟ چون در دوره ی دبیرستان آنقدر که باید، دخترها اشتیاقی برای روابط نشان نمی داده اند!
خب من با چنین آدمی نمی توانم هیچ بحثی بکنم. این آدم نمی تواند بفهمد که یک دختر در ایران نمی تواند حتی راحت با یک پسر به رستوران برود چون بعدا حرف و حدیث است یا پسر متوقع می شود یا بعدا باج گیری می کند که به همه می گویم.
این آدم در توهم است. این آدم آنقدر ناشکر است که خوشی زده زیر دلش و بهانه گیری اش رسیده به این نقطه. چون چیز دیگری برای بهانه گیری ندارد. حالا این آدم چطور می تواند من را بفهمد یا بنشیند بحث سیاسی یا مذهبی کند؟ اصلا می خواهد بحث کند که چه بشود؟ که چه چیزی را تغییر بدهد؟

و من به دوستانم در ایران فکر می کنم. به دخترانی که فرشته بودند. به دخترانی که به 30 سالگی دارند می رسند.. به 40 سالگی… به 50 سالگی… به دخترانی که می میرند… اما در حسرت یک گپ یک خنده یک بیرون رفتن می مانند.

و محمد رضا گفت: من به دختران و پسرانی فکر میکنم که همگی فرشته می توانستند باشند، می توانستند خیلی بهتر، متعهدتر و با اخلاق تر همدیگر را پیدا کنند و زندگی را آغاز نمایند…

این نوشته در ایران, از آنچه نمی دانیم ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای دخترانی که فرشته هستند

  1. محمد رضا :گفت

    من به دختران و پسرانی فکر میکنم که همگی فرشته می توانستند باشند، می توانستند خیلی بهتر، متعهدتر و با اخلاق تر همدیگر را پیدا کنند و زندگی را آغاز نمایند…

  2. سعیده :گفت

    اصلا کلا اساس و مبنای عقاید ما با اونها متفاوته … چیز دور از انتظاری نیست که به خاطر دبیرستانش sex life اش رو داغون ببینه …
    من همیشه آدم هایی رو که باهاشون زمین تا آسمون فرق دارم رو وارد بحث هام نمیکنم . چون تعریفمون از همه چیز متفاوته …

    ===
    خوشحال شدم اومدید ، جواب نظرتان را دادم . 😉

  3. xatoun :گفت

    مشکل منم همینه. درد ماها با اینا فرق داره. اون بابا اریک، فکر می کنه زندگی جن.سیش این جوری به فا.گ رفته. ماها اصلا زندگی نکردیم : (

  4. یکی از دوستام بچه مایه س،یه پیرمردی به اسم مش نعمت هرازگاهی میاد خونه شون رو جارو میکنه و کارا رو میکنه،بعد اینا یه بار که رفته بودن مشهد میرن به این مش نعمت سر میزنن یه خونه کوچولوی داغونی داشته و خیلی فقیر بودن بعد میبینن چند تا دختر داره که اینا زشت بودن هیچ کدوم هم سواد نداشتن 😦
    برای چی باید سرنوشت یکی اینجوری باشه؟
    بعد میگن خدا عادله مهربونه
    خدایی وجود نداره اگر هم باشه عادل یا مهربون نیست

  5. بازتاب: از آنچه نمی دانیم: در ستایش قوی بودن | Goldene Verstand

  6. بازتاب: از آنچه نمی دانیم: در ستایش قوی بودن | Goldene Verstand

پاسخی بگذارید

