Auschwitz concentration camp

از وقتی که در آلمان از کمپ Dachau دیدن کردم هر وقت اسم نازی ها یا جنگ جهانی می آید به شدت حالم بد می شود… جنایاتی که اتفاق افتاده واقعا لرزه به تن هر انسانی می اندازد… تعداد آدم هایی که با بی رحمی هر چه تمام تر کشته شده اند…

دارم می روم لهستان… جایی که یکی از مهمترین کمپ های نازی ها برای سوزندان و قتل عام کولی ها یهودی ها لهستانی ها رومانیایی ها و خیلی های دیگر واقع شده است.

دقت کنید که می گویم «یکی از» … چون این کمپ ها بسیار زیاد بوده اند و در بسیاری از کشورها توسط نازی ها ساخته شده بودند…

در ویکی پدیا در مورد شکنجه ها و آدم ها و بچه ها و اسم هایشان وتلاش هایشان برای فرار و … خواندم…

این ها خیلی من را می ترساند… وقتی می خوانم دلم می خواهد خودکشی کنم و ندانم که چه اتفاقاتی افتاده است…
یک روز می نویسم در مورد آن بسیار کمی که می دانم… همان بسیار کمی که من را خیلی می ترساند…

 

این نوشته در آلمان, از آنچه نمی دانیم ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای Auschwitz concentration camp

  1. فرزانه :گفت

    پگاه سبک نوشته این پستت با قبلیها فرق داره
    حس میکنم خودت ننوشتی..تا این حد متفاوت بود

پاسخی بگذارید

