4872 کیلومتر

سه روز در هفته کله ی سحر کلاس آلمانی دارم. البته کله ی سحر من با کله ی سحر شما فرق می کنه! کله ی سحر من ساعت 8 و ربعه! خلاصه… مجبورم که ساعت رو کوک کنم برای 7 صبح… چند روز اول که آلارم کله ی سحر زنگ می زد به طور ناخودآگاه بلافاصله خاموشش می کردم چون فک می کردم مامانم الان با صدای زنگش از خواب بیدار می شه. بعد از چند روز یاد گرفتم که مامانم پیش من نخوابیده و با فاصله ی 4872 کیلومتر از من (با گوگل مپ حساب کردم دقیقا همین قده فاصلمون!) با صدای آلارم موبایل من بیدار نمی شه.
البته هنوز هم خاموش می کنم آلارم رو اما اینبار به این انگیزه که بیشتر بخوابم!

این نوشته در مامان, آلمان ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای 4872 کیلومتر

  1. پیچک :گفت

    با google heart چند میلی متر هم نمیشه فاصله تون..مطمئنم!

پاسخی بگذارید

