قل قلی

چاق شده ام! یکی دو ماه دیگر می شوم یک توپ قل قلی! که سوار آسانسور می شود می رود پشت میزش می نشیند تا شب. شب دوباره قل می خورد می رود سوار آسانسور می شود بعد دوچرخه اش را از پارکینگ در می آورد می رود خانه.. قل می خورد می رود توی تختش… صبح قل قل کنان می رود دوباره دانشگاه…
من یک توپ قل قلی هستم! بزنی زمین هوا می رم نمی دونی تا کجا می رم.. من این توپ رو نداشتم… اومدم آلمان توپ خریدم!

این نوشته در قاب هایی از زندگی ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای قل قلی

  1. محمد رضا :گفت

    خیلی چیزها از اثرات تنهایی است، شاید این هم از این جمله باشد …

  2. پیچک :گفت

    معلومه مشقاتم خوب نوشتی.;)

  3. فرزانه :گفت

    میدونی پگاه یکی از ترسهای بزرگ زندگی من چاق شدنه
    از بچگی تمام اطرافیانم به چاقی حساس بودن
    اینقدر رو این قضیه حساس شدم که نا خودآگاه شیرینیجات و کیک و تنقلات برام ناخوشایند هستند.میخورم اما خیلی کم.الگوهای ذهنیم عوض شده.خوردن غذاهای سالم برام لذت بخش شده

پاسخی بگذارید

