یک سال پیش…

یک سال پیش، 10/10/10، همچین موقعی تو هواپیما بودم، با دو تا چمدون و یه کوله پشتی و یه کاپشن تو دستم… اینکه عزمم را جزم کرده بودم تا کنده شوم را می دانم… اما گاهی آنقدر عزم جزم می شود برای کنده شدن، که یادت می رود برای چه کنده شدی… برای چه رفتی، برای چه آمدی..

یک سال پیش در چنین زمانی در هواپیما بودم تا به مونیخ بیایم… و بدانم هنوز زندگی کردن نمی دانم… هنوز خودم را نشناخته ام… هنوز ضعف هایم را باور نکرده ام، چون ضعف هایم فرصت بروز نداشته اند…

یک سال پیش فرار کردم تا شاید زندگی خیلی بهتر باشد… بهتر بود، اما خیلی بهتر نبود… چون هرجای دنیا که بروی، زندگی زندگی است، و زندگی سخت است… گاهی جنگ است.. گاهی صلح است.. گاهی خنده است.. گاهی ترس است… و تنها که باشی، دیگر شریکی نیست که رنج ها را نصف کند، سختی ها را کم کند، خنده ها را پربار تر کند… تمام اینها را به نهایت تجربه می کنی… به نهایت…

این نوشته در آلمان, ایران ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای یک سال پیش…

  1. فرزانه :گفت

    واقعا که همینه…زندگی زندگیه
    هر جا بری زیاد فرق نمیکنه..پوسته تغییر میکنه اما درونش فرقی نمیکنه

  2. سلام دوست عزیز
    واسم نوشتی هیچ کس ارزشش را ندارد ، ولی من میگم بعضی ها هستن که خیلی بیشتر از اینها ارزشش رو دارن
    چقدر خوبه بفهمیم حتی وقتی که خودمون به فکر خودمون نیستی یکی تو دلش داره غصه مونو می خوره
    چقدر خوبه عاشق کسی بمونم که به خاطرمن از من گذشت …
    دور از انصافه کسی رو که منو به خاطر من تنها گذاشت فراموشش کنم
    می ارزه تا آخر عمر تنها بمونم و جای خالیه دستهاش و تو دستهام لمس …
    نمی خوام تجربه رو تجربه کنم
    ممنون از نظر شخصیت

  3. محمد رضا :گفت

    هرجای دنیا که بروی، زندگی زندگی است، و زندگی سخت است… گاهی جنگ است.. گاهی صلح است.. گاهی خنده است.. گاهی ترس است…
    من خواستم نرفته و ندیده به این که گفتید ایمان داشته باشم، آن شد که ایستادم اینجا سعی کنم زندگی کنم و زندگی را بیاموزم ….

  4. پیچک :گفت

    آدم هر جایی که بره، دنیاشم با خودش می بره..

پاسخی بگذارید

